• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401071808843

استاندار قم عنوان کرد

بخش اصلی حوادث اخیر از پیش برنامه‌ریزی‌شده است

بخش اصلی حوادث اخیر از پیش برنامه‌ریزی‌شده است

ایسنا/قم استاندار قم گفت: فضای سنگین رسانه‌ای جهانی علیه کشور ما است و قم محور این فعالیت‌ها است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه انجمن‌های هنری استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به مشکل مسکن هنرمندان، اظهار کرد: این موضوع در جلسات گذشته نیز مطرح‌شده بود که نیازمند پیگیری مضاعف است.
وی با اشاره به اینکه قم به برکت حضرت معصومه(س) ظرفیت نیروی انسانی بی‌نظیری دارد، عنوان کرد: متأسفانه آن‌طور که شایسته است از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.
استاندار قم با بیان اینکه در رابطه با مسائل کشور باید با حوصله اظهارنظر کرد، خاطرنشان کرد: بخشی از اتفاقات اخیر هیجانی است، ولی بخش اصلی آن هدفمند و از پیش برنامه‌ریزی‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه باید برای نوجوانان و جوانان فکر بیش‌تر و بهتری کرد، تصریح کرد: جدول ۱۷ قانون دارد و برای برنامه‌ای که برگزار و قابل دفاع بوده تخصیص می‌یابد.
شاهچراغی با بیان اینکه باید بخشی از مشکلات انجمن‌ها را از طریق منابع ملی رفع کرد، یادآور شد: بزرگ‌ترین رویداد امسال در قم موضوع کنگره ملی شهدای استان قم است.
استاندار قم با اشاره به اینکه تمام معایب پردیسان در بخش ۵۶۰ هکتاری رفع شده است، اضافه کرد: بخشی از مشکل مسکن هنرمندان را می‌توان از طریق طرح اقدام ملی مسکن برطرف کرد.
وی با بیان اینکه آمادگی تشکیل شورای عالی هنر استان قم را داریم، افزود: هفته هنر قم نیز پیشنهاد مطلوبی است که باید دنبال شود.
شاهچراغی با اشاره به اینکه بسیاری از اهالی قم نسبت به ظرفیت‌های این استان شناخت ندارند، اظهار کرد: با استفاده از هنر می‌توان این ظرفیت‌ها را به مردم، گردشگران و زائرین معرفی کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha