• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403032617912
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

بیرانوند یقه کریمی را گرفت/ ترابی و اسماعیلی‌فر فصل بعد کجا می‌روند؟

بیرانوند یقه کریمی را گرفت/ ترابی و اسماعیلی‌فر فصل بعد کجا می‌روند؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا،  لیونل مسی با دبل در دیدار برابر گواتمالا به رکورد گلزنی علی دایی در بازی های ملی رسید. تیم ملی فوتبال آرژانتین که خود را آماده حضور در کوپا آمه ریکا می کند در دیداری دوستانه به مصاف گواتمالا رفت.

آرژانتین در این بازی دوستانه با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید.

پاداش میلیاردی فدراسیون وزنه‌برداری برای طلای المپیک

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد پاداش‌هایی را قبل از المپیک و در صورت کسب مدال بعد از المپیک به وزنه‌برداران پرداخت می‌کند.

وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس دو سهمیه در دسته ۸۹ و فوق سنگین دارد. علی داودی و مصطفی جوادی دو نماینده ایران در المپیک پاریس هستند و فدراسیون برای ایجاد انگیزه در وزنه‌برداران از پرداخت پاداش در صورت کسب مدال و پرداخت حقوق در صورت زدن وزنه‌های تعیین شده قبل از المپیک خبر داد.  

سر چند فدراسیون بی‌کلاه ماند؟ / بودجه ۷۰ میلیاردی برای یک فدراسیون!

اعتبار در نظر گرفته شده برای فدراسیون‌های ورزشی طبق جدول (۱۲) موضوع بند (ب) تبصره (۱۳) قانون بودجه ۱۴۰۳ با چند نکته همراه است!

۱۹ خرداد ماه سال جاری، سرپرست ریاست جمهوری بخش دوم قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۳ را به همراه جداول آن به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد و بر اساس جدول (۱۲) موضوع بند (ب) تبصره (۱۳) قانون بودجه ۱۴۰۳، ‌معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بخش ورزش شامل ۴۸ فدراسیون ورزشی، بسیج ورزشکاران و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در نظر گرفته شده است.

روایت کودتا علیه پرسابقه‌ترین بازیکن تاریخ استقلال/ علی پروین مرا برای پرسپولیس می‌خواست

محمود فکری، پرسابقه‌ترین بازیکن تاریخ استقلال و تاج است که از نساجی به پیراهن آبی رسید و افتخارات متعددی کسب کرد. او در دوران مربی‌گری‌اش دوباره مسیر نساجی به استقلال را طی کرد اما این بار اوضاع به خوبی قبل پیش نرفت.

استقلال در طول تاریخ خود بازیکنان بزرگ زیادی را در پیراهن خود دیده است اما در میان همه آن‌ها محمود فکری توانست با بیش از ۳۷۰ مرتبه حضور در زمین، بیشترین تعداد بازی را با پیراهن آبی داشته باشد. فکری در فصل ۰۰-۱۳۹۹ هدایت استقلال را هم برعهده داشت اما حضورش روی نیمکت استقلال به اندازه حضورش در زمین فوتبال خوب پیش نرفت.

ویدیو/ فکری: برانکو در بهترین دورانم دعوتم نمی‌کرد/ با قبول هدایت استقلال از خودگذشتگی کردم

محمود فکری، پرسابقه‌ترین بازیکن تاریخ استقلال و تاج است که از نساجی به پیراهن آبی رسید و افتخارات متعددی کسب کرد. او در دوران مربی‌گری‌اش دوباره مسیر نساجی به استقلال را طی کرد اما این بار اوضاع به خوبی قبل پیش نرفت.

نوشاد عالمیان المپیکی شد

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران از طریق رنکینگ صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

به گزارش ایسنا، نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ جهانی تنیس روی میز صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد. ۱۳ بازیکن از طریق رنکینگ صاحب سهمیه المپیک شدند و نوشاد عالمیان هم جزو این نفرات است.

نیما عالمیان و ندا شهسواری هم از طریق قهرمانی در مسابقات آسیای میانه سهمیه المپیک گرفته بودند.

ویدیوکست "یورو ۲۴" با ایسنا/ قسمت دوم؛ طوفان "مانشافت"

جمعه شب تیم ملی فوتبال آلمان در بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ توانست اسکاتلند را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد. ویدیوکست "یورو ۲۴" ایسنا با حضور "نوریس باقری" مربی فوتبال، به بررسی شب اول جام ملت‌های اروپا پرداخته و به پیشواز بازی‌های امشب رفته است.

ترابی و اسماعیلی‌فر با پرسپولیس توافق کردند

یک مقام باشگاه پرسپولیس به ایسنا اطلاع داد که این باشگاه با دو بازیکن خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

با پایان لیگ بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده انجام دادند تا قرارداد آن‌ها را تمدید کنند. در همین راستا در روزهای اخیر جلسه‌ای مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با مدیران پرسپولیس برگزار و درباره تمدید قرارداد مذاکره کردند.

نتایج نیمه نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی امشب به پایان می‌رسد.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امشب (شنبه) برگزار شد و تکلیف تیم‌های راه یافته به فینال مشخص شد.

بیرانوند از مدیرعامل سابق استقلال شکایت کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از مدیرعامل سابق استقلال به خاطر اظهاراتش درباره او شکایت کرد.

بعد از اظهارات حجت کریمی درباره علیرضا بیرانوند، وکیل این دروازه‌بان از مدیرعامل سابق استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۰۷:۵۱

توهین واهانت به دروازه بان ملی پوش وباشگاه پرطرفدار ومردمی پرسپولیس مصداق بی حرمتی به مردم ورزش دوست وجامعه ورزشی ایران قدرتمند واسلامی است وقابل تحمل نیست