• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081308739
  • خبرنگار : 50491

نماینده ولی فقیه در گلستان:

آمریکا آرزوی سوریه‌سازی ایران را به گور خواهد بُرد/ طاغوت‌شناس باشیم

آمریکا آرزوی سوریه‌سازی ایران را به گور خواهد بُرد/ طاغوت‌شناس باشیم

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها به دنبال سوریه‌سازی ایران هستند، گفت: آنها این آرزو را با خود به گور خواهند بُرد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه ۱۳ آبان در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: مبارزه با استکبار و طاغوت متن قرآن است و صدها آیه در این باره نازل شده و تمام تاریخ انبیاء نیز این مهم را نشان می‌دهد.

وی بر ضرورت رعایت طاغوت‌های زمان تأکید کرد و افزود: امروز طاغوت‌شناسی یک مکتب است و همه‌مان باید طاغوت شناس باشیم، فرعون در زمان خود برتری‌جویی داشت و امروز باید ببنیم کدام کشور است که برتری جویی دارد و قصد دارد همه دنیا زیر پرچم نفوذ او باشد؛ این خصوصیت از ویژگی‌های شاخص فرعونیان است.

امام جمعه گرگان، آمریکا را فرعون زمان ما دانست و متذکر شد: فرعون از افرادی است که در زمین فساد ایجاد کرده امروز هم هر جای دنیا که دست می‌گذاریم اقدام آمریکا در خرابی‌ها و ویرانی‌ها را به عینه می‌بینیم.

نورمفیدی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها وقتی می‌بینند کشوری حاضر نیست زیربار سلطه آنها بروند با آنها وارد جنگ می‌شوند، تأکید کرد: در راستای همین برنامه‌ریزی خود ۲۰ سال در ویتنام جنگ به پا کردند و در نقاط دیگر هم اگر خود حضور نداشتند نائب فرستادند همان چیزی که در سوریه مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه امروز شیطان بزرگ آمریکایی‌ها هستند، افزود: آمریکایی‌ها به دنبال سوریه‌سازی ایران هستند و این در حالی است که این آرزو را با خود به گور خواهند برد، در سوریه نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر در جنگ با داعش به خاک و خون کشیده شدند و در فلسطین و یمن نیز شاهد دخالت‌های آمریکایی‌ها هستیم‌.

نماینده ولی فقیه در گلستان، تحریم را از دیگر روش‌های استکبار جهانی برای تحت فشار گذاشتن ملت ایران برشمرد و گفت: آمریکا تلاش می‌کند جلوی کشورهایی که می‌خواهند پیشرفت کنند و با آنها همراه نیستند را بگیرند.

نورمفیدی با بیان اینکه استکبار جهانی می‌خواهد با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای ذهن و افکار مردم را خراب کرده و نقشه‌های شوم خود را پیاده‌سازی کند، یادآور شد: در حالی که آمریکایی‌ها پرچم مخالفت با تروریست را بر دوش گرفتند و خود را طرفدار حقوق بشر معرفی می‌کنند اما اینها تنها در حد شعار است و می خواهند با این لفاظی‌ها مردم را فریب بدهند.

امام جمعه گرگان درخواست توافق هسته‌ای از سوی آمریکا را یک دروغ دانست و متذکر شد: آنها دروغ می گویند که می‌خواهیم توافق کنیم، دیگر زمان آن گذشته که آمریکایی‌ها بتوانند به اهداف شوم خود یعنی حاکمیت بر دنیا دست پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha