• شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402041710334
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان خواستار شد

راه‌اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در هرمزگان با کمک دانشگاه پیام نور

راه‌اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در هرمزگان با کمک دانشگاه پیام نور

ایسنا/هرمزگان سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: می‌توان با همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور استان مراکز جهاد دانشگاهی را در شهرستان‌های استان راه‌اندازی و فعال کرد.

دکتر احمد زاهری صبح امروز (۱۷ تیرماه) در دیدار با دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، افزود: جهاد دانشگاهی استان خواهان همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان به ویژه دانشگاه پیام نور است زیرا این دانشگاه با توجه به ظرفیت خوبی که در شهرستان‌های هرمزگان دارد می‌تواند در راه‌اندازی و فعال سازی دفاتر جهاددانشگاهی در سایر شهرستان‌ها جهت ارائه خدمات به هم استانی‌ها ما را یاری کند.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار هرمزگان در خصوص ایجاد فضا جهت کسب و کار و اشتغال جوانان، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی هرمزگان جهت رسیدن به اهداف ارائه شده از سوی عالی ترین مقام اجرایی استان توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال را در اولویت برنامه خود قرار داده است.

زاهری تصریح کرد: به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در واحد جهاددانشگاهی استان هرمزگان با توجه به اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مقرر کرده مدارک آموزشی و مهارتی کوتاه‌مدت صادره توسط جهاددانشگاهی برای صدور مجوز راه‌اندازی مشاغل و معرفی متقاضیان با بانک بابت اخذ تسهیلات مورد تایید است، دوره های آموزشی مورد نیاز استان شناسایی و برگزار کند.

دکتر منصور فرهادی، رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: دانشگاه پیام نور هرمزگان تا زمانی که دکتر زاهری رئیس جهاددانشگاهی استان است، در تمامی زمینه ها این واحد را همکاری خواهد کرد.

وی با استقبال از خواسته سرپرست جهاددانشگاهی استان جهت راه اندازی دفاتر جهاددانشگاهی استان در فضاهای آموزشی دانشگاه پیام نور هرمزگان در شهرستان‌های استان، افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت خوبی جهت ارائه خدمات آموزشی به مردم دارد و دانشگاه پیام نور در این زمینه با جهاد دانشگاهی همکاری لازم را خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha