• پنجشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402042918902
  • منبع : نمایندگی کردستان

استاندار کردستان:

مدیریت ها در کردستان به سمت بهره وری هدایت شود

مدیریت ها در کردستان به سمت بهره وری هدایت شود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان به کسری ۵۴ میلیارد تومان درآمدهای هزینه ای نسبت به شاخص های عادی اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی برای جبران این کسری اصل اساسی صرفه جویی را در اولویت قرار دهند و مدیریت را به سمت تحقق بهره وری هدایت کنند.

اسماعیل زارعی کوشا امروز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد: علی رغم تلاش دشمنان، امروز بعد از ۱۴۰۰ سال از قیام عاشورا آنچه باقیمانده نور الهی است.

وی، با تاکید براینکه خون ابا عبدالله حسین(ع) مرزهای دین و مذهب را طی کرده است، گفت: امروز علاوه بر مسلمانان، مسیحیان، هندویان از محبان و دوستداران امام حسین(ع) هستند و برای یزیدیان جز لعن و نفرین باقی نمانده است.

استاندار کردستان، در ادامه با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی سرپرست سازمان برنامه ریزی استان اظهار کرد: وضعیت و شرایط ویژه است؛ لذا مدیریت ها باید به سمت تحقق بهره وری هدایت شود.

وی به کسری ۵۴ میلیارد تومان درآمدهای هزینه ای نسبت به شاخص های عادی اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی برای جبران این کسری اصل اساسی صرفه جویی را در اولویت قرار دهند و مدیریت را به سمت تحقق بهره وری هدایت کنند.

زارعی اضافه کرد: موضوع بهره وری مسئله بسیار مهمی است که نیاز به کار جدی دارد و امیدواریم که به نحوی مدیریت شود که در اعتبارات هزینه ای با چالش مواجه نشویم.

وی با تاکید براینکه اولویت در اعتبارات هزینه ای، پرداخت حقوق پرسنل است افزود: باید با تمام تدبیر و تجربه موضوع صرفه جویی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مدیریت جدی باید اعمال شود تا بتوانیم این مضیقه مالی در حوزه اعتبارات هزینه ای را بدون چالش جلو ببریم و امیدواریم در پایان سال از طریق تخصیص و درآمدهای مازاد این کسری ها را جبران کنیم. برای جبران کسری که در پرداخت ها داریم همکاری و هماهنگی بیش از پیش بین دستگاه ها ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha