• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402052213816
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

مهلت ثبت‌نام در رویداد «چالش‌ها و تجربه‌های بین‌المللی شرکت‌های نوپا و نوآور»

مهلت ثبت‌نام در رویداد «چالش‌ها و تجربه‌های بین‌المللی شرکت‌های نوپا و نوآور»

رویداد یک روزه چالش‌ها و تجربه‌های بین‌المللی شرکت‌های نوپا و نوآور، روز پنجشنبه، دوم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با مشارکت و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری، رویدادی یک‌روزه را با عنوان «چالش‌ها و تجربه‌های بین‌المللی شرکت‌های نوپا و نوآور» برگزار می‌کند.

این رویداد با رویکرد انتقال تجربه، یادگیری و درک بهتر نسبت به فرایند ورود به بازارهای جهانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و افراد با انگیزه ایجاد کسب‌وکار فناورانه و نوآورانه برگزار می‌شود. ارائه تجارب عینی توسط مدیران شرکت‌ها و برگزاری کارگاه تشخیص پنجره فرصت‌های بین‌المللی از دیگر بخش‌های این رویداد یک روزه است.

سخنرانان و عناوین ارائه شده این رویداد عبارتند از:

مهدی ضیغمی: تجربه چالش‌های صادرات و ارتباطات بین‌المللی در جایگاه مدیریت سازمان توسعه تجارت ایران، تجربه راهبری فرایندهای تجاری‌سازی و مدیریت نوآوری شرکت‌ها و کسب‌وکارهای نوپا به واسطه مدیریت کانون پتنت ایران و شتابدهنده نانومچ و اقدامات تجاری‌سازی ملی.

سیاوش ملکی‌فر: تجربه چالش‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان در جایگاه معاونت توسعه و مسؤول حوزه صادرات صندوق نوآوری و شکوفایی، تجربه مشاوره و تدریس در زمینه مدیریت نوآوری و فناوری به واسطه راهبری اندیشکده آصف و تأسیس  ichallenge.

علی مرجوی: تجربه چالش‌های توسعه بین‌المللی کسب و کارهای نوپا و نوآور در جایگاه مدیریت مرکز فناوری نانو در UNIDO و معاونت بین‌الملل ستاد فناوری نانو، تجربه تأسیس کسب‌وکارهای بین‌المللی و مشاور کسب‌وکارهای نوپا در حوزه بین‌الملل.

سعید حاتمی‌خواه: تجربه چالش‌های بین‌المللی کسب‌وکارهای نوپا و نوآور و طراحی برنامه‌های مشاوره و منتورینگ در جایگاه مدیر برنامه IranBGIN و مدیر اجرایی و عضو تیم طرح و توسعه رویداد بین‌المللی INO با مشارکت اتحادیه اروپا، کروه جنوبی، تایوان، مالزی و روسیه.

این رویداد پنجشنبه دوم شهریور ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ به صورت حضوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند به لینک https://evand.com/events/m-m1 مراجعه کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام در این رویداد ۲۵ مرداد است. همچنین با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، از حضور متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور برنامه‌ کانکت در این رویداد حمایت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha