• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402072316103
  • خبرنگار : 50081

از ۲۴ تا ۲۶ مهرماه صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک با عنوان «شمس» با هدف شناساندن این آثار برگزیده و همچنین آشنایی عموم مردم نیز افتتاح می‌شود.

وحدت عماد در ‌گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، اظهار کرد: سومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در حال آماده‌سازی برای برگزاری مراسم اختتامیه است و از مجموع قریب به چهار اثر ارسالی به این جشنواره آثار برگزیده‌ای که توسط داوران سرشناس ملی شناسایی شدند در روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه طی آیین رسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی تقدیر به عمل می‌آید.  

وی افزود: اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در سال جاری با چند رویداد رسانه‌ای جانبی همراه است که اکران آثار نمایشی برگزیده جشنواره در سینماهای مشهد و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک نیز از جمله رویدادهای سومین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است.

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: بخش عکس و گرافیک جزو بخش‌هایی از این جشنواره است که خوشبختانه با اقبال شرکت‌کنندگان مواجه شد و نزدیک به یک چهارم کل آثار شرکت‌کننده در سومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) نیز مربوط به این بخش است که در قالب‌های مختلف مانند تک عکس، گزارش تصویری، پوستر، پیکوگرافی، تصویرسازی، نقاشی دیجیتال و همچنین بخش ویژه اینفوگرافیک آثار خود رابه این جشنواره ارائه کردند و پس از داوری نهایی آثار برگزیده شناسایی و نیز معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ اثر در نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک به نمایش گذاشته می‌شود، عنوان کرد: ما با دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با هدف شناساندن این آثار برگزیده و همچنین آشنایی عموم مردم، به ویژه نخبگان و جوانان با آثار برگزیده در حوزه معارف رضوی که در حال انتشار هستند؛ نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک با عنوان «شمس» در نگارخانه رضوان افتتاح می‌شود.

عماد ادامه داد: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت و پس از آن در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی ادامه پیدا خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha