• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402082719980
  • خبرنگار : 50175

فرماندار الیگودرز:

نصب ۱۵۰ علمک گاز در ززو ماهرو/ اهالی برای خرید اشتراک اقدام کنند

نصب ۱۵۰ علمک گاز در ززو ماهرو/ اهالی برای خرید اشتراک اقدام کنند

ایسنا/لرستان فرماندار الیگودرز گفت: از ابتدای مهرماه سال‌جاری حدود یک‌میلیون و ۸۹۰ هزار لیتر نفت در ززو ماهرو و ذلقی توزیع شده است و مشکلی برای تأمین سوخت وجود ندارد.

ایمان خسروی امروز، ۲۷ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به گازرسانی به شول‌آباد، اظهار کرد: این طرح از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری است که با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در سخت‌ترین شرایط اجرا شد و به جهت شرایط منطقه یکی از پروژه‌های مهم غرب کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: پس از پایان اجرای شبکه قرارداد نصب ۹۰۰ علمک با پیمانکار منعقد شده است که تاکنون ۱۵۰ علمک در شول‌آباد نصب شده و اهالی باید برای خرید اشتراک اقدام کنند و نظام‌مهندسی نیز لازم است در روند تائید گازرسانی شبکه‌های داخلی تسریع کند.

فرماندار الیگودرز خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات تردد اهالی بخش ززو ماهرو شرکت گاز ضمن هماهنگی با پست‌بانک شهر شول‌آباد تحویل مدارک خرید اشتراک را از طریق پست‌بانک امکان‌پذیر کرده است.

خسروی در خصوص تأمین سوخت مناطق ذلقی و ززو ماهرو نیز گفت: هیچ مشکلی در تأمین سوخت وجود ندارد و از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون یک‌میلیون و ۸۸۹ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید در این دو بخش توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات ظرفیت پایین مخازن ذخیره است، افزود: در حال حاضر مخازن ذخیره موجود تکمیل هستند.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه روند سوخت‌رسانی ادامه دارد، اضافه کرد: به‌رغم گازرسانی هیچ سهمیه‌ای قطع نشده و  تا پایان سال تحویل سهمیه سوخت به ساکنان بخش ززو ماهرو تائید شده است.

خسروی با اشاره به اینکه  سوخت مورد نیاز برخی روستاهای ززو ماهرو از جمله مرگسر از  خرم‌آباد تأمین می‌شود، بیان کرد: مقدار ۱۵۰ هزار لیتر نفت سفید از این طریق تحویل اهالی شده است.

وی به اقدامات دولت سیزدهم در لرستان و الیگودرز اشاره کرد و افزود: اقدامات تأثیرگذاری توسط این دولت صورت گرفته است اما با توجه به محرومیت‌های به ارث رسیده از دولت گذشته این اقدامات کمتر به چشم می‌آید.

فرماندار الیگودرز ادامه داد: اختصاص دو هزار میلیارد تومان به پروژه‌های حوزه راه شهرستان، احیای پروژه‌های تعطیل، کمک به شهرداری‌ها و دیگر اقدامات در حوزه‌های مختلف از جمله دستاوردهای این دولت است که  همه کسانیکه دلبسته نظام هستند باید با تبیین خدمات دولت و نظام، امید را در مردم زنده نگه دارند.

خسروی به انتخابات سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: افزایش مشارکت از جمله دغدغه‌های مهم نظام بوده و دولت هم بدون جانب‌داری از کاندیدایی خاص صرفاً به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و مشارکت بالا متمرکز است و قطعاً افزایش مشارکت با رقابت مفهوم پیدا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha