• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402113021335
  • خبرنگار : 50038

در سفر یک‌روزه استاندار همدان؛

امروز ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه در ملایر افتتاح می‌شود

امروز ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه در ملایر افتتاح می‌شود

ایسنا/همدان استاندار همدان امروز ۳۰ بهمن در سفر یک‌روزه خود به شهرستان ملایر چندین پروژه عمرانی و اقتصادی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مجموع با اعتباری حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان را به بهره‌برداری می‌رساند.

حضور در گلزار شهدای شمس‌آباد و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح سرای محله مرصاد و افتتاح طرح توسعه یک شرکت در حوزه صنایع تبدیلی جزو برنامه‌های این سفر است.

در ادامه پست برق بلوار ملت شهر ملایر، یک رستوران و متل‌های بام ملایر و طرح توسعه شرکت بسته‌بندی خشکبار واقع در روستای جوراب با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان اجرایی افتتاح شد.

یک رستوران در راستای ارتقاء خدمات گردشگری و توریسم در زمینی با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با مساحت ٦۰۰ مترمربع زیربنا در یک طبقه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

متل‌های بام ملایر در زمینی با مساحت ۱۲ هزار مترمربع به منظور اسکان گردشگری و توریسم در هشت باب واحد اقامتی و یک ساختمان مدیریتی با مساحت ۵۰۰ مترمربع زیربنا با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان مورد افتتاح قرار گرفت.

در ادامه طرح توسعه شرکت بسته‌بندی خشکبار در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰۰ مترمربع خرید ماشین‌آلات داخلی با ارزش سه میلیارد تومان، خرید ماشین‌آلات خارجی با ارزش ۱۰ میلیارد تومان با ظرفیت تولید بسته‌بندی ۲۰۰۰ تن کشمش در سال با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان با حضور استاندار همدان افتتاح شد.

امروز ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه در ملایر افتتاح می‌شود

همچنین افتتاح طرح توسعه یک شرکت در حوزه صنایع تبدیلی، به همت جهادکشاورزی در زمینی به مساحت ۳۱۸۱ مترمربع و زیربنای ٢٨٤٦ مترمربع با ظرفیت تولید ۱۵۱۰ تن سالانه و اشتغال مستقیم ۲۲ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۱۰۰ نفر، با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های مهم افتتاحیه امروز بود.

استاندار همدان در آیین افتتاح این شرکت، با بیان اینکه امروز کشور بیش از هر چیزی نیاز به وحدت و انسجام دارد، گفت: کسانی‌که در عرصه تولید و اشتغال فعالیت می‌کنند، قابل تکریم هستند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر بر مقوله تولید و اقتصاد تأکید فراوان داشته‌اند، اظهار کرد: ما در سطح استان همدان نگاه ویژه‌ای به واحدهای تولیدی و اقتصادی داریم.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود هرگز مانع حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه نمی‌شود، گفت: در دهه‌ فجر امسال ۱۴۳۳ پروژه در سطح استان همدان افتتاح و ۸۳ پروژه کلنگ‌زنی شد.

استاندار همدان در پایان با تقدیر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، حمایت همه‌جانبه مدیران اجرایی استان را از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha