• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031610226
  • خبرنگار : 50378

یک کارگردان:

هنرمندان برای نهادینه کردن فرهنگ به حمایت همه ‌جانبه مسئولین نیاز دارند

هنرمندان برای نهادینه کردن فرهنگ به حمایت همه ‌جانبه مسئولین نیاز دارند

ایسنا/خراسان رضوی این کارگردان گفت: هنرمندان نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین دارند تا بتواند مقوله فرهنگ را در جامعه ایرانی نهادینه کنند.

محمد بوری در نشست صمیمانه هنرمندان حاشیه شهر مشهد با احسان عظیمی‌راد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات و معضلات پیش پایشان در تولید آثار هنری اظهار کرد: هنرمندان نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین دارند تا بتوانند مقوله فرهنگ را در جامعه ایرانی نهادینه کنند. من مدتی هست که طرح فیلمی سینمایی نوشته‌ام به نام «ایران حرم است» که در مورد زندگی شهدای ترور است و اگر ساخته شود نماینده شایسته‌ای از خراسان در جشنواره فجر امسال خواهد بود.

وی  اضافه کرد: بدون شک این فیلم با اقبال منتقدین و تماشاگران مواجه خواهد شد، چراکه قرار است بازیگران مطرح سینما در کنار بازیگران مستعد استانی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کنند.

داود آتش‌افروز، نویسنده و کارگردان ادامه داد: یک‌ سالی می‌شود که در تدارک ساخت فیلم تلویزیونی اپیزودیک «جاده‌ای در انتهای خاک هستم» و به همراهی و حمایت مسئولین نیاز دارم. فیلم جاده‌ای در انتهای خاک که در مورد زندگی شهدا است، قصه‌ای بکر و جذاب دارد که امید می‌رود با حمایت مدیران استانی ساخته شود.

در ادامه یونس زرگر، بازیگر و دستیار کارگردان عنوان کرد: طرح جامع استعدادیابی بازیگری به مدت ۲ سال است که به شورای شهر مشهد و متولیان امر سپرده شده است، اما هنوز حمایتی صورت نگرفته است؛ مقوله پرورش بازیگر بسیار مهم و حیاتی بوده و در پیشبرد اهداف هنری بسیار مفید است.

هنرمندان برای نهادینه کردن فرهنگ به حمایت همه ‌جانبه مسئولین نیاز دارند

در انتها نیز احسان عظیمی‌راد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمایت همه جانبه مسئولین از آثار فاخر هنری باید در دستور کار قرار گیرد و من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در این دوره آثار خوب سینمایی و تلویزیونی ساخته شده و فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha