• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403032214600
  • خبرنگار : 71552

در واکنش به اعزام نشدن به جام جهانی مونیخ

خدمتی: مربی می‌گوید فدراسیون، فدراسیون می‌گوید مربی اعزام نکرده/ منتظر پاسخ فنی هستم

خدمتی: مربی می‌گوید فدراسیون، فدراسیون می‌گوید مربی اعزام نکرده/ منتظر پاسخ فنی هستم

عضو تیم ملی تفنگ با گلایه از اعزام نشدنش به جام جهانی مونیخ از رفتار فدراسیون تیراندازی در قبال او انتقاد کرد.

نجمه خدمتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اعزام نشدنش به جام جهانی مونیخ اظهار کرد: قرار بود من و سبقت اللهی به عنوان رزرو المپین‌ها به جام جهانی مونیخ اعزام شویم برای همین هم ویزای شینگن برای ما صادر شد اما یک روز قبل از اعزام از لیست حذف شدیم. وقتی پرس و جو کردم به من گفتند تنها المپین‌ها اعزام می‌شوند ولی حرفشان تغییر کرد و افرادی که حتی شانس کسب سهمیه از طریق رنکینگ را هم نداشتند اعزام شدند.

وی گفت: خواستم با هزینه شخصی به مونیخ بروم اما قبول نکردند. پاسپورتم را هم نگه داشتند و به من ندادند. من اگر می‌خواستم به کشور دیگری بروم که قبلا می‌رفتم.

خدمتی افزود: اکنون هم می‌خواهم با دلیل فنی به من پاسخ دهند که چرا با وجودی که رکورد تفنگ بادی و سه وضعیت ایران در اختیار من است به مونیخ اعزام نشدم. دیروز به من گفتند تصمیم مربی این بوده که من اعزام نشوم اما خانم طالبی مربی‌ام می‌گوید فدراسیون با اعزامم مخالفت کرده است. من نمی‌دانم چه باید کنم و منتظر جواب فنی از سمت فدراسیون هستم. تمام وقتم را برای این رشته گذاشته‌ام و دوست دارم بدانم در حالی که همه تلاش خودم را کردم و بهترین نتیجه‌ها را در رکوردگیری‌ها و اعزام‌های برون مرزی داشتم، چرا به مونیخ اعزام نشدم.

خدمتی گفت: من همیشه در انتخابی‌ها جز نفرات برتر اول تا سوم بودم و هیچ وقت برای من تبعیضی قائل نشدند. من حتی می‌توانستم سهمیه المپیک را در اندونزی بگیرم اما در ترکیب اصلی تیم نبودم که اگر بودم هم مدال انفرادی و هم سهمیه المپیک می‌گرفتم.

وی در ادامه گفت: در تیراندازی سهمیه به شخص داده نمی‌شود. باید رکوردها را ببینند و بعد برای اعزام‌ها تصمیم‌گیری کنند. من قصد خداحافظی ندارم و می‌توانم برای المپیک ۲۰۲۸ سهمیه بگیرم چون توانایی‌ خود را می‌شناسم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شده در این رشته کسی سهمیه بگیرد اما به المپیک اعزام‌ نشود، گفت: اینطور نبوده اما در المپیک توکیو من سهمیه را در بادی گرفتم ولی در رشته اصلی خودم تیر نزدم. در رشته‌ای که سهمیه نگرفته بودم تیر زدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید ترکیب تیم ملی برای المپیک با توجه به رکوردها باید تغییر کند، گفت: لزوما تغییر مهم نیست، هر کسی هم در المپیک تیر بزند موظف است بهترین نتیجه را بگیرد! من حرفی نمی‌زنم، مردم خودشان بیننده اتفاقات فدراسیون تیراندازی هستند و قضاوت با مردم بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha