• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403032617630
  • خبرنگار : 50034

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان:

تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر شود

تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر شود

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان، درباره مشارکت در انتخابات، گفت: دوست داریم مشارکت بالا برود و تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر شود.

محمد ابراهیم الهی‌تبار شنبه ۲۶ خرداد در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله رئیسی و همراهانش، اظهارکرد: شهادت آیت الله رئیسی باعث شد انتخابات زود هنگامی در عرصه ملی رقم بخورد.

الهی تبار با بیان اینکه ایران سرزمین بزرگ است، یادآور شد: ایران سختی‌های بزرگ و دوران بحرانی خاصی را گذرانده است اما مردم با صلابت ایستاده‌اند ما آمده‌ایم برای ایران. زیبنده این مردم است که زندگی شرافتمندانه و مناسب داشته باشند.

وی با تأکید بر تقویت و استفاده از منابع انسانی در کشور، افزود: باید همت کنیم همه کسانی را که دل داده این کشور هستند و دلشان برای ایران می‌تپد، برای ماندگاری، سازندگی، پیشرفت و خوب بودن حال مردم، به کشور علاقمند کنیم.

 به گفته وی، رزومه دکتر پزشکیان را همه می‌دانند، شخصیتی که معروفیت به سلامت دارد و یک عمل جراحی غیردولتی انجام نداده است به طوری‌ که به هیچ وجه از ظرفیت‌هایی که می‌توانست در راستای منافع شخصی خود استفاده نکرده است.

وی با بیان اینکه ستادهای شهرستان‌ها مشخص شده است، یادآور شد: کمیته روستایی و عشایری هم تعیین شده است و برای آوردن مردم پای صندوق‌های رأی هر کاری بتوانیم می‌کنیم.

 الهی تبار با تأکید براینکه استفاده از امکانات عمومی و دولتی در انتخابات ممنوع است، اظهارکرد: یکی از کارهای سخت ما این است ولی یکی از امیدواری‌های ما نیز این است که رسانه‌ها به این موضوع بپردازند و رصد کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان با اشاره به نظارت مسئولان بر امر انتخابات، تأکید کرد: صیانت از آراء مردم تنها پای صندوق رأی نیست بلکه در همه عرصه‌ها از جمله قبل از انتخابات و تبلیغات و....است.

وی تصریح کرد: دوست داریم مشارکت بالا برود و تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر شود و حضور و فعالیت در ستادها زیاد شود تا شهر و کشور شور انتخاباتی ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha