• جمعه / ۷ دی ۱۴۰۳ / ۰۶:۲۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1403100704671
  • خبرنگار : 71263

ازسرگیری فروش بلیت ژاپن ایر پس از حمله سایبری

ازسرگیری فروش بلیت ژاپن ایر پس از حمله سایبری

شرکت ژاپن ایر، پس از اختلال سیستم که بر اثر حمله سایبری در صبح پنج شنبه روی داد، اعلام کرد فروش بلیت برای پروازهای داخلی و بین المللی را ازسرگرفته است.

به گزارش ایسنا، این شرکت هواپیمایی، در بیانیه‌ای، در ساعت ۲ و ۱۹ دقیقه بعد از ظهر به وقت توکیو، اعلام کرد فروش بلیت‌ها پس از توقف در نتیجه این واقعه، دوباره آغاز شده و سیستم‌ها بدون هیچ گونه نشت اطلاعات مشتری، بازیابی شده‌اند و هیچ آسیبی به آنها وارد نشده است.

ژاپن ایر، پیش از این اعلام کرده بود که ۲۴ پرواز داخلی، به دلیل این مشکل، حداقل ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۱ صبح، با تاخیر مواجه شدند، اما این مشکل بر ایمنی پرواز یا تاخیر در خدمات خارجی، اثر نگذاشت.

قیمت سهام این شرکت هواپیمایی پس از اعلام حل شدن این مشکل، حداکثر ۰.۴ درصد افزایش یافت و روند احیا از افت ۲.۵ درصدی در معاملات صبح پنج شنبه در توکیو را آغاز کرد.

روز کریسمس در ژاپن، تعطیلات رسمی نیست، اما این مشکل در فصل اوج سفرهای زمستانی روی داد که بسیاری از مردم مرخصی می‌گیرند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت ژاپن پست هلدینگ، در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد در نتیجه مشکل ژاپن ایر، با تاخیر در تحویل نامه در سراسر کشور مواجه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha