به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی در این باره گفت: سال گذشته ۲۸ میلیون بار تلفن ۱۱۲ زنگ خورد و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به کمکِ جمعیت هلالاحمر، سازمان داوطلبان، معاونت بهداشت و درمان و داروخانهها نیاز داشتند.
وی با اشاره به امکان تماس با سامانه ۱۱۲ حتی درصورت نداشتن سیمکارت در گوشی، در عین حال از مراحمت های تلفنی به ۱۱۲ انتقاد کرد و گفت: خطوط هلالاحمر محدود است و مزاحمتها موجب میشود بسیاری افرادِ نیازمند به کمکِ فوری پشت خط بمانند؛ خاصه اینکه در حوادث ترافیکی و کوهستان، انفجار، آوار و... گرفتار هستند.
به گفته خالدی، سال گذشته ۴۲ هزار و ۴۳۲ مورد عملیات انجام شد و ۵۳۷ هزار و ۲۱۳ نفر از هموطنان حادثه دیدند.
خالدی در خاتمه سخنان خود در یک برنامه رادیویی بار دیگر تأکید کرد: اشغالشدن بیمورد خط ۱۱۲ آسیب جدی به برخی هموطنان وارد میکند؛ ازاینرو مردم باید با آگاهی کامل و ارائه نشانی دقیق کاری کنند تا همکاران ما بهسرعت در خدمت آنها باشند.
انتهای پیام
نظرات