امیر شاهآبادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان مردم استقبال خوبی از سامانه https://111.ir/ داشتند، گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۱۲۶ هزار درخواست در این سامانه به صورت الکترونیکی ثبت شد.
وی با بیان اینکه در تمام مدتی که رئیس جمهور در استان حضور داشت اکیپهایی نیز برای جمعآوری نامههای مردمی پای کار بودند و مقابل استانداری برای دریافت نامهها استقرار داشتند، اظهار کرد: تعداد نامههای مردمی بسیار زیاد بود که بلافاصله کار شمارش نامهها آغاز شد. برآورد اولیه ما این است که بیش از ۱۰۰ هزار نامه در این بخش دریافت شده باشد، اما تعداد دقیق نامهها تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
به گفته سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه به محض پایان شمارش و تفکیک نامهها، ارجاع نامهها به دستگاههای مربوطه برای رسیدگی آغاز خواهد شد.
شاهآبادی خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی اولیهای که صورت گرفته، ۹۵ درصد درخواستها شخصی و مرتبط با تسهیلات و اشتغال و ... بوده است.
وی عنوان کرد: در همین مدت تعداد قابل توجهی درخواست نیز از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ به ثبت رسیده است.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمام درخواستهای مردمی که به هر شکلی در جریان سفر رئیس جمهور واصل شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: درخواستهایی که منطقی و قانونی باشد، حتما رسیدگی خواهد شد.
به گفته شاهآبادی امکان ثبت درخواست و ارتباط با دولت تنها به سفر رئیس جمهور محدود نیست و مردم در تمام ایام سال و در هر ساعتی از شبانهروز میتوانند درخواستهای خود را به صورت الکترونیکی در سامانه https://111.ir/ ثبت کنند.
انتهای پیام
نظرات