رضا کیانی در گفتوگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: باتوجه به منزلت روابط عمومیها شایسته است که با حساسیت نسبت به شایستهگزینی در انتصاب مدیران روابط عمومی اقدام شود.
وی افزود: در انتصاب مدیران روابط باید صداقت، تخصص و تجربه، هوشمندی، قدرت مدیریت رویدادها، خلاقیت و اندیشهورزی افراد را در نظر گرفت.
کیان با بیان اینکه فعالیتهای اجرایی روابط عمومیها باید دارای پشتوانه غنی تئوریک و تحلیل درست از واقعیتهای جامعه باشد، اظهارکرد: رمز کارآمدی روابط عمومیها در اتخاذ خلاقیت برای رویارویی با چالشها و خلق فرصتها و بهرهمندی از آنها است.
او ادامه داد: باتوجه به توسعه روزافزون تکنولوژیهای ارتباطی و نیز ارایه نظریههای علمی جدید در وادی دانش ارتباطات و بهموازات افزایش تنوع مطالبات و دغدغه های مردم ضرورت دارد که آسیبشناسی روزآمد و بهروزرسانی فکری و اجرایی در روابط عمومیها بهشکل جدی صورت گیرد.
این فعال فرهنگی و اجتماعی همچنین گفت: روابط عمومیها ضمن برقراری و اعتلای مجراهای ارتباطی با جامعه تحت عنوان ارتباطات برونسازمانی در عین حال باید «حس تعلق به مجموعه سازمان» را در میان کارکنان با روی آوری به شیوههای بدیع و کارآمد در ارتباطات درونسازمانی نیز تقویت کنند.
کیانی همچنین یادآوری کرد: ادبیات و حکمت غنی این سرزمین سرمایههای درخوراعتنا و اتکایی برای بالندگی فضای ارتباطی است و این نیازمند شناخت جوهره آثار سترگ گذشتگان و اثربخشی هوشمندانه آنها در مناسبات روزگار کنونی است.
انتهای پیام
نظرات