به گزارش ایسنا، در حال حاضر، فولکسواگن یکی از برندهای خودروسازی است که خانوادهای از خودروهای برقی را تحت ساختار نامگذاری متمایز و گیجکنندهای از حروف و اعداد میفروشد.
این خبر از «مارتین ساندر»، مدیر فروش فولکسواگن منتشر شده است. «ساندر» به روزنامه اتریشی«اتو اند ویرتسچافت»( Auto & Wirtschaft) اعلام کرد که خودروهایی با برند «آی دی» ( ID)، حداقل در دو مدل آینده، دوباره نامهای مناسب خواهند گرفت.
این تغییر، خبر بسیار خوبی برای مصرفکنندگان است، اما لزوما به این معنی نیست که فولکسواگن نامهای گیجکننده موجود مانند ID.4 و ID.7 را کنار خواهد گذاشت. با این حال، این نامها در عمل، ترکیبی دست و پا گیر از حروف و اعداد هستند که با سردرگمی ناشی از علائم نگارشی بدتر هم میشوند.
طبق گزارش وبسایت «رود اند تراک»، طرفداران فولکسواگن که به دنبال نامهای ساده و جذابی مانند «گلف» (Golf)، «پاسات» (Passat) یا «جتا» (Jetta) برای خودروهای برقی جدید خود هستند، تا زمانی که این برند نامهای سنتیتر خود را برای خودروهای برقی خود اعلام کند از این مشکل، نجات نخواهند یافت. با این حال، تا آن زمان، اظهارات «ساندر» نشانه خوبی است که فولکسواگن از نامگذاریهای گیجکننده، فاصله میگیرد.
انتهای پیام
نظرات