• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۴ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1404032616990
  • خبرنگار : 50160

خط مشاوره ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی زنجان آماده خدمات‌رسانی

خط مشاوره ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی زنجان آماده خدمات‌رسانی

ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آمادگی مشاورین و روانشناسان این اداره کل برای ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی به آسیب دیدگان و افراد دچار اضطراب و استرس حوادث اخیر خبرداد و گفت: خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و اورژانس‌ اجتماعی ۱۲۳ آماده ارائه خدمات مشاوره روانی در زمینه‌های ترس، نگرانی، اضطراب به همشهریان هستند.

 مریم کرمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکوم کردن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نقاطی از ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شده است، اظهار کرد: این خط در بخش دولتی متمرکز بوده و تمـاس‌گیرنـدگانی که به دلیـل شرایط خاص، شاغل بودن و عـدم دسترسی به مراکز مشاوره حضوری نمی‌توانند از خـدمات مشاوره حضوری اسـتفاده کنند به سادگی می توانند از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه بهزیستی همواره به عنوان سازمان متولی حمایت‌های روانی - اجتماعی شناخته می‌شود، افزود: خط مشاوره ۱۴۸۰ به عنوان یکی از در دسترس‌ترین راه‌های مشاوره تلفنی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ شب و خط تلفن ۱۲۳ همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت تماس‌های عموم همشهریان و مداخله در بحران‌های فردی و خانوادگی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در شرایط کنونی باید بیش از پیش آماده خدمت‌رسانی به هم وطنان باشیم، ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش بر لزوم ارتقای تاب‌آوری اجتماعی وکمک به آرامش روانی برای حوادث غیرمترقبه تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha