دکتر محبوبه رنجبر پنجشنبه، پنجم تیر در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) همچنین بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری، بیان کرد: در مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت به دنبال آن هستیم تا یک شبکه ارتباطی منسجم، کارآمد و تعاملی را بین سازمان و مراکز ارائه دهنده خدمت برقرار کنیم یا از سایر زیرساختها نظیر رسانه های اجتماعی در این مسیر کمک بگیریم تا بتوانیم یک ارتباط تعاملی و دو سویه داشته باشیم تا صدای مراکز ارائه دهنده خدمت طرف قرارداد را بهتر بشنویم.
وی با محکوم کردن تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، افزود: با در نظر گرفتن شرایط موجود و در زمان اضطرار، وجود یک شبکه ارتباطی قوی بین سازمان بیمه سلامت و شبکه ارائه دهندگان خدمت بیش از پیش احساس شد و بسیاری از موضوعاتی که نیاز به اطلاع رسانی فوری است را میتوان در کمترین زمان ممکن با وجود این شبکه ارتباطی انتقال داد و در این مسیر یقیناً تأثیرگذاری و تصمیم گیری سریع تری اتقاق خواهد افتاد.
رنجبر با اشاره به پرداختیهای اخیر سازمان بیمه سلامت به موسسات درمانی، افزود: در شرایط کنونی کشور، سازمان بیمه سلامت در کنار موسسات درمانی بوده، هست و خواهد بود. علیرغم فشارهایی که بر سازمان از نظر اختصاص بودجه مورد نیاز وجود دارد، با این حال و با پیگیری های مدیرعامل سازمان و معاون توسعه مدیریت و منابع و با یک طبقهبندی، بخشی از مطالبات تا پایان سال گذشته نظیر داروخانهها و مطب پزشکان سراسر کشور از جمله در استان مازندران پرداخت شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت مازندران، رئیس مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی با تأکید بر ورود سازمان بیمه سلامت به بحث پیشگیری، اعلام کرد: سازمان در سال جدید تأکید ویژهای بر امر تقدم پیشگیری بر درمان دارد. اهمیت این موضوع هم بر این است که اگر ما پیشگیری را به سهم خود و به قدر توان انجام دهیم، با اصلاح سبک زندگی، از بروز برخی از هزینه های درمانی جلوگیری خواهد شد و یقیناً با کاهش هزینه هایی که در بخش درمان میشود میتوان، این هزینه را در جای مناسب و در جهت ارتقاء سلامت جامعه اختصاص داد.
انتهای پیام
نظرات