دکتر محمدرضا شکوهی اظهار کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مرکز اورژانس ۱۱۵ با تمام ظرفیت خود در راستای ارائه خدمات درمانی و پاسخگویی به نیازهای مردمی فعالیت داشت و در این دو روز، ۵۸۹ نفر از خدمات درمانی حضوری بهرهمند شدهاند که با اعزام تیمهای درمانی به محل، اقدامات پزشکی لازم برای آنان انجام گرفته است.
شکوهی تصریح کرد: همچنین پزشکان و پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات مرکز اورژانس طی این مدت، پذیرای ۱۹۴۴ تماس تلفنی از سوی هم استانیها بودهاند. از این تعداد ۱۲۴۴ مورد مشاورههای تخصصی پزشکی و دارویی توسط پزشکان و پرستاران مجرب ارائه شده که نقش بسزایی در کاهش مراجعه حضوری و افزایش کیفیت پاسخگویی ایفا کردهاند.
بهگزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس همدان، وی خاطرنشان کرد: متأسفانه ۱۰۹ تماس مزاحم نیز ثبت شد که موجبات اخلال در روند خدمترسانی و پاسخگویی به نیازهای واقعی را فراهم آوردند؛ امید است با فرهنگسازی مناسب، شاهد کاهش این موارد در آینده باشیم.
شکوهی یادآوری کرد: مرکز اورژانس با تکیه بر دانش تخصصی، تجهیزات بهروز و تعهد اخلاقی نیروهای خود، همواره در مسیر خدمت به مردم و پاسداشت ارزشهای انسانی و دینی گام برمیدارد.
انتهای پیام
نظرات