به گزارش ایسنا، مجید مشعلچی - قائممقام بیمه مرکزی و رئیس ستاد اربعین صنعت بیمه - در این باره گفت: نخستین هیات نظارتی از روز شنبه (۱۱ مردادماه) عازم نجف اشرف شد و دومین هیأت نیز در روز شنبه (۱۸ مرداد) عازم خواهد شد که این هیأتها ضمن حضور میدانی در مرزهای ایران و عراق و نیز عتبات عالیات، از نزدیک کیفیت خدماترسانی بیمهگر منتخب زائران را مورد بررسی قرار میدهند.
وی افزود: زائران اربعین برای مشاهده جزئیات بیمهنامه، دریافت استعلام و ثبت شکایات خود میتوانند با مراجعه به سامانه شرکت بیمهگر یا تماس با شماره ۸۴۲۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
همکاری بینبخشی برای خدمات به زائران
رئیس ستاد اربعین صنعت بیمه در ادامه گفت: همچنین بهمنظور تسهیل ارائه خدمات در تعهد صنعت بیمه، قراردادهایی توسط شرکت بیمهگر با سازمان هلال احمر، اورژانس کشور، سازمان بهشت زهرا و مراکز درمانی در کربلا، نجف، سامرا، کوت، حله و موارد دیگر منعقد شده است. این همکاریها در قالب انتقال مصدومان، فوتیها، ارائه خدمات درمانی و پرداخت خسارت به زائران اجرایی خواهد شد.
گفتنی است؛ زائران عتبات عالیات با ثبتنام در سامانه سماح و پرداخت وجه بیمه، تحت پوشش بیمهای قرار میگیرند و باهدف برقراری آرامش و آسایش برای مردم، توصیه میشود که همه زائران با تهیه بیمهنامه مرتبط در این همایش عظیم شرکت نمایند.
انتهای پیام
نظرات