همزمان با سفر استاندار تهران به پیشوا، میز ارتباط مردمی نیز با حضور مدیرکل بازرسی استانداری تهران، صادق بندعلیان رئیس اداره بازرسی فرمانداری پیشوا و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی در مصلای این شهرستان برگزار شد.
هادی شرفی در حاشیه سفر محمدصادق معتمدیان استاندار تهران به شهرستان پیشوا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس روال سفرهای شهرستانی، معاونان استاندار پیش از سفر به صورت کارشناسی مشکلات را بررسی میکنند تا در جریان سفر، تصمیمهای لازم برای رفع آنها اتخاذ میشود.
وی افزود: با برپایی میز خدمت در مصلی پیشوا، مردم توانستند مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولان در میان بگذارند. خوشبختانه سفر استاندار تهران به پیشوا با کمترین شکایت مردمی همراه بود و عمده مراجعات مربوط به مباحث ثبتی و وقفی بود که دستورات لازم برای پیگیری صادر شد.
شرفی با اشاره به فرآیند رسیدگی به درخواستهای مردمی گفت: تمامی مطالبات در سامانه ۱۱۱ ثبت میشود و برای متقاضیان کد رهگیری صادر خواهد شد. مردم میتوانند از این طریق روند رسیدگی را رصد کنند و دستگاههای اجرایی موظف هستند ظرف یک تا دو هفته نتیجه را اعلام کنند.
ثبت ۴۰ درخواست در میز ارتباط مردمی
صادق بندعلیان، رئیس اداره بازرسی فرمانداری پیشوا، در حاشیه این مراسم در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: در این میز حدود ۴۰ نفر از شهروندان درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کردند. بیشتر مطالبات در حوزه عمرانی از جمله آسفالت معابر و ساماندهی کوچهها و خیابانها بود و بخشی نیز به مسائل مالی و مشکلات شخصی مربوط میشد.
وی ادامه داد: با عنایت به دستور اکید فرماندار شهرستان مبنی بر رسیدگی و دیدار چهره به چهره با مردم و همچنین تأکید مدیرکل بازرسی استانداری بر تکریم اربابرجوع و رعایت حقوق شهروندی، سلسله میزهای خدمت در شهرستان پیشوا برگزار میشود.
بندعلیان خاطرنشان کرد: تمامی درخواستها ثبت و برای پیگیریهای بعدی به فرمانداری ارسال شده است.
به گزارش ایسنا، در جریان سفر دیشب استاندار تهران به شهرستان پیشوا، میز خدمت با حضور تمامی رؤسای ادارات شهرستان تشکیل شد تا زمینه رضایتمندی مردم بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام
نظرات