• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۴ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1404080703947
  • خبرنگار : 71956

حضور ۱۰۷ شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت/تمرکز بر صادرات و خدمات پس از فروش

حضور ۱۰۷ شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت/تمرکز بر صادرات و خدمات پس از فروش

به گفته مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ۱۰۷ شرکت خارجی از کشورهای چین، تایوان، ژاپن، آلمان، بلژیک و ترکیه در نمایشگاه صنعت حضور دارند و هدف ما حمایت از کالاهای تولیدی و ایجاد خدمات پس از فروش برای آنها در کشورهای مقصد و هدف است.

به گزارش ایسنا، صدیف بیک‌زاده - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران - در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، گفت: در نیمه اول امسال به خاطر شرایط جنگ ۱۲ روزه برخی از نمایشگاه‌های ملی برگزار نشد اما با وجود همه چالش‌ها، نمایشگاه بین‌المللی صنعت امروز به بیست و پنجمین ایستگاه خود رسیده است.

وی افزود: امسال در بخش معرفی فضای کسب و کار شرایط مطلوب تری نسبت به نمایشگاه‌های قبلی ایجاد شده تا به سوالات پاسخ دهد و فرصت‌های جدید و موجود را معرفی کند.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی‌های صنعتی کشور ارائه می‌شود که بیش از ۴۰۰ شرکت در آن حضور دارند که بیش از ۱۷۰ شرکت خارجی از کشورهایی مثل چین، تایوان، ژاپن، آلمان، بلژیک، ترکیه و دیگر کشورها در این نمایشگاه حضور دارند به طوریکه حضور شرکت‌های خارجی سه برابر شده که در آن ماشین آلات خطوط تولید و اتوماسیون‌های مربوط به تولید، خدمات پس از فروش حوزه صنعت از خدمات معرفی شده است و در کنار آن نیز نمایشگاه معدن نیز برگزار می‌شود که تلاش شده تا مولفه‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور معرفی شود.

بیک‌زاده ادامه داد: هدف از این نمایشگاه خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری داخلی و خارجی در حوزه صنعت و تجارت برای کشور است تا شرایط تجاری و تولید در مسیر مثبتی حرکت کند که هدف آن بیشتر حمایت از کالاهای تولیدی و ایجاد خدمات پس از فروش برای آنها در کشورهای مقصد و هدف است.

وی در پایان با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۷ و هم‌زمان با تشدید تحریم‌ها، صنعت نمایشگاهی نیز پس از صنعت خودرو مشمول محدودیت‌های بین‌المللی و از دست رفتن فرصت‌های تعامل و همکاری شده است، گفت: با این حال، نمایشگاه صنعت به عنوان ویترین توانمندی‌های صنعتی کشور، نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی ایران دارد. رشد تجارت و توسعه همکاری‌های صنعتی تنها با معرفی و نمایش این فرصت‌ها در بستر نمایشگاهی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha