• یکشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۸۴ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8408-11522
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

نزاع دسته جمعي با قتل پايان يافت

افرادي كه با كرايه كردن يك خودرو از روستاي «وهن‌آباد» رباط كريم به تهران عزيمت كرده و طي نزاع دسته جمعي فردي را با شيء برنده چوب‌بر به قتل رسانده بودند توسط مأموران آگاهي تهران شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه «حوادث» ايسنا، مأموران كلانتري 112 «ابوسعيد» تهران، 15آبان ماه از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مطلع شدند كه يك فقره نزاع دسته جمعي در خيابان كمالي واقع درحوزه استحفاظي اين كلانتري رخ داده است.

پس از كسب اطلاع، مأموران بلافاصله به محل حادثه عزيمت كردند و متوجه شدند بر اثر اين نزاع دسته جمعي، دو تن به نام‌هاي «غلامرضا» و «محمد» كه به طرز فجيعي از ناحيه صورت، گوش و پهلوها مجروح شده بودند توسط شاهدان به بيمارستان «لقمان حكيم» انتقال يافته‌اند.

همچنين تحقيقات بعدي پليس در خصوص حادثه نشان داد: چند جوان به دليل نامعلومي در خيابان كمالي با افراد ناشناس در حالي درگير شدند كه در مواجهه با مأموران كه براي بررسي موضوع در صحنه حادثه حاضر شده بودند با يك دستگاه پرايد سفيد رنگ از محل متواري مي‌شوند.

اين در حالي بود كه روز پس از حادثه يكي از مجروحان به نام «محمد ــ ن» به دليل شدت جراحات وارده در بيمارستان جان سپرد.

بر اين اساس پرونده‌اي تحت عنوان «قتل عمد» در شعبه چهارم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران تشكيل و در اختيار مأموران دايره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

بدين ترتيب مأموران آگاهي در تحقيقات اوليه، به دستور قاضي پرونده، صاحب اصلي خودرو پرايد را شناسايي و دستگير كردند.

راننده اين خودرو كه «محمد» نام دارد، در تحقيقات پليس اظهار كرد: من راننده آژانس هستم. روز حادثه دوستم به نام «سعيد» با من تماس گرفت و از من خواست تا دو تن از دوستانش به نام‌هاي «مجيد» و «محمد» را به آدرسي در تقاطع خيابان كمالي تهران ببرم. من هم آنها را از روستاي «وهن‌آباد» رباط كريم سوار كرده و به اتفاق يك نفر ديگر به نام «روح الله» كه همراه آنها آمده بود به آدرس موردنظر آوردم.

«محمد» افزود: مسافران پس از رسيدن به محل از من خواستند در آنجا بمانم و آنها براي كاري از خودرو پياده شدند. پس از گذشت نيم ساعت معطلي از من خواستند آنها را دوباره به رباط كريم بازگردانم.

اين در حالي بود كه در طول مسير، آنها خيلي عصبي و مضطرب بودند و مدام از نزاع و درگيري صحبت مي‌كردند.

مأموران پليس آگاهي با اخذ نيابت قضايي با همكاري يك اكيپ از عوامل اداره هشتم مخفيگاه متهمان را شناسايي كردند.

بدين ترتيب مأموران پس از انجام تحقيقات غيرمحسوس طي عملياتي ويژه‌اي، سه تن از متهمان به نام‌هاي «محمدرضا»، «مجيد» و «سعيد» كه در داخل يك كارگاه نجاري و مبل سازي مخفي شده بودند را دستگير كردند.

بر اين اساس، يكي از متهمان به نام «سعيد ــ ف» به قتل «محمد ــ ن» به ضرب شيء برنده‌ «چوب بر» اقرار كرد.

گفتني است، ساير متهمان با اعتراف به شركت در اين نزاع منجر به قتل براي سير مراحل قضايي به شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران معرفي شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha