• سه‌شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۸۷ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8708-08586.79583

درگيري دو دوست به قتل انجاميد

فردي كه در يك درگيري دوستش را به قتل رسانده بود، توسط ماموران پليس دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سرهنگ كارآگاه سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: گزارش مرگ جوان 31 ساله كه براثر اصابت چاقو زخمي‌شده بود در ساعت 22:50 يازدهم آبان‌ماه امسال از سوي بيمارستان بازرگانان به كلانتري 132 نبرد، واصل شد.

وي با اشاره به اين‌كه با دريافت اين خبر به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد، افزود: كارآگاهان در آغاز رسيدگي به اين پرونده، هويت مقتول را «مجيد- ف» شناسايي كردند و متوجه شدند كه مقتول در ساعت 21:40 شب حادثه با يكي از دوستانش درگير و از ناحيه سينه و گلو مجروح شده و درحالي كه قادر به صحبت نبوده، توسط مردم به بيمارستان منتقل شده است.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه در زمان وقوع حادثه خانواده مقتول در مراسم ختم پدر بزرگ او در اطراف تهران حضور داشتند و ساعتي قبل از درگيري مقتول به همراه دوستانش در خانه پدرش ديده شده بود، در نتيجه ماموران در تحقيقات خود از دوستان مقتول متوجه شد كه آخرين فردي كه با مقتول در ارتباط بوده جواني به نام «رضا-ج» 25 ساله بوده كه با تهيه مقداري پول از سوي دوستانش به يكي از شهرهاي شمال كشور متواري شده است.

سرهنگ ليراوي اظهار كرد: كارآگاهان در ادامه با اخذ نيابت قضايي به شمال كشور و تماس‌هاي متعدد با متهم، سرانجام متهم در تاريخ 14 آبان ماه امسال خود را به پليس معرفي كرد و در اعترافات اوليه خود عنوان كرد كه او و «مجيد» با هم دوست و هر دو نفر داراي سابقه اعتياد بودند. آن‌ها چند بار براي ترك اعتياد به كانون ترك اعتياد مراجعه كرده بودند اما مجيد در روزهاي اخير به علت خرج مواد خود با خانواده و دوستانش درگيري متعددي داشته و در اين اواخر نيز بدهي او به متهم بابت تهيه مواد زياد شده كه اين امر باعث درگيري بين او و مقتول شده بود.

معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ادامه داد: به گفته متهم دستگير شده، در شب حادثه رضا با مهارتي كه در استفاده از چاقو داشت زماني كه تنها قصد داشت با تيزي نوك چاقو ضربه سطحي را به مجيد وارد كند، در يك لحظه با چرخش مجيد، چاقو به صورت عمقي به بدن او اصابت كرد. متهم نيز پس از آن از محل متواري شد و با فرستادن دوستانش براي كنجكاوي و كمك به مجيد به محل درگيري، متوجه شد كه مجيد در بيمارستان جان باخته است.

سرهنگ ليرواي در پايان گفت: متهم به قتل داراي چندين فقره سوابق شرارت، درگيري، تهيه و توزيع مواد مخدر ، شرب خمر و تحمل زندان در اين خصوص است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha