• چهارشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94072214728
  • خبرنگار : 71439

نماینده شوش مطرح کرد:

تصویب برجام مسأله راهبردی نظام است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است تصویب برجام مسأله راهبردی نظام است و نباید موجب دو دستگی میان دولت و مجلس باشد.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است تصویب برجام مسأله راهبردی نظام است و نباید موجب دو دستگی میان دولت و مجلس باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید راضی نوری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم گفت: عاشورا درس عبرتی برای تمام نسل ها است تا با تبری و تولی ، مسیر و تکلیف خود را تعیین کند.

وی ادامه داد: نسل کشی ، کودک کشی وشیعه کشی که امروز در جای جای بلاد اسلامی توسط گروه تکفیری مولود خلف ناصالح بنی‌امیه انجام می‌گیرد از سوی صهیونیست بین‌الملل، آمریکا، اسرائیل و آل سعود هدایت و برنامه ریزی می‌شود که تکرار واقعه عاشورا در کالبد زمان ماست.

نماینده مردم شوش در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا خوی درندگی دارد و همیشه حامی ظلم و ستم و وحشیگری های آل سعود و اسرائیل در به خاک و خون کشیدن کشورهای خط مقاومت بوده و هست و عزت و اقتدار ما همچون امام حسین (ع) در مقابل زیاده خواهی های یزیدان زمان بر تمام مسلمانان و مظلومان است؛ بدانیم یا نثارات الحسین در پیش است و با ظهور خود انتقام تمام خون های به ناحق ریخته را از آن‌ها خواهد گرفت و جهان پر از عدل و داد می‌شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین اظهار کرد: راه برون رفت از رکود اقتصادی و رونق گرفتن بازار سرمایه در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و با ایجاد کسب و کار و مهار تورم و حمایت ازتولید داخلی و مشارکت دادن مردم در امر تولید اجرایی می‌شود.

نوری همچنین بر صرفه جویی ، مصرف کالاهای داخلی مقابله جدی با ورود کالای قاچاق ،‌توجه به کارگاه های کوچک و متوسط بازنگری در سیاست های پولی و نظام بانکی تاکید کرد و اینها را از ضروریات اجرای سیاست های مقاومتی دانست.

وی افزود: دل بستن به اقتصاد پسا تحریم و انجام برجام همراه با انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری به داخل کشور نباید باشد چون این مسئله جز دل خوش کردن به سرابی که واقعیت ندارد، چیز دیگری نیست.

این نماینده مجلس همچنین تصویب برجام را مسأله راهبردی نظام و فراجناحی دانست و تصریح کرد: این موضوع نباید در سال همدلی و همزبانی سبب دو دستگی و اختلاف بین دولت و مجلس شود.

نماینده مردم شوش در مجلس در پایان با اشاره به مشکلات استان خوزستان از جمله پدیده ریزگردها و جلوگیری از انتقال آب ، از هیأت دولت پیگیری مصوبات مربوط به این استان را خواستار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha