• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96112916787
  • خبرنگار : 30054

در آخرین رده‌بندی رسمی شرکت‌های برتر ایران

همراه اول رتبه دوم ارزش بازار و رتبه سوم سودآوری را کسب کرد

همراه اول رتبه دوم ارزش بازار و رتبه سوم سودآوری را کسب کرد

در بیستمین رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-۱۰۰)، همراه اول در تمامی شاخص‌های ارزیابی، قاطعانه بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار گرفت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام همراه اول، صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه، طی مراسمی که با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مجید درویش مدیر مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر و دبیر همایش، منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و جمعی از مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی یکصد شرکت برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از شرکت‌های برگزیده تقدیر شد.

در این ارزیابی شرکت‌های برتر بر اساس ۳۳ شاخص همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال‌زایی»، «بهره‌وری کل عوامل» و ... معرفی شدند.

شرکت ارتباطات سیار ایران در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص‌های «بالاترین ارزش بازار» رتبه دوم، «بیشترین سودآوری» رتبه سوم، «بالاترین ارزش افزوده» رتبه هشتم و در شاخص «بیشترین فروش» با دو رتبه ارتقا نسبت به سال گذشته، رتبه نوزدهم را کسب کرد.

همچنین از شرکت‌های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) شرکت اول از نظر «بهره‌روی کل عوامل» و رتبه سوم «شاخص فروش» و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) رتبه پنجم «شاخص فروش» را در میان شرکت های «گروه ارتباطات و مخابرات»، کسب کردند. 

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیستمین رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۵ شرکت‌ها بوده است.

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «معرفی شرکت‌های برتر ایران انتخاب شده بر اساس رتبه‌بندی IMI-۱۰۰»، «گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی»، «شفاف‌سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha