به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم تکریم از مشتریان این بانک با بیان این مطلب گفت: امیدواریم بتوانیم در یک روند رو به رشد، نیازهای مشتریان که در جایگاه شرکای استراتژیک بانک هستند را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم.
وی افزود: بسیار مفتخریم که به بیش از ۱۵ میلیون مشتری حقیقی و حقوقی خدمات متنوع بانکی ارائه میکنیم.
سهمانی با تشریح زیرساختها و توانمندیهای بانک در حوزههای پرسنلی، شبکه شعب، اعتباری و بانکداری الکترونیک گفت: بانک رفاه امروز تلاش میکند در سراسر کشور منشا اثر باشد و برای مشتریان ارزشآفرینی کند.
وی ادامه داد: علاوه بر اینکه این بانک طی سالهای اخیر تلاش ویژهای برای فعالیت اثربخش در بانکداری داخلی داشته، در حوزه بانکداری بینالملل نیز توانسته است عملکرد مطلوبی را از خود برجای بگذارد و در این حوزه خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه کند.
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه این بانک در تمامی حوزهها از جمله تولید، صنعت، خدمات و بازرگانی توانسته است، خدمات خود را بهبود مستمر بخشد، افزود: بانک رفاه در این حوزهها خدمات رقابتی برای مشتریان فراهم کرده و بهویژه در سالهای اخیر در حوزههای انرژی، نفت، گاز، پتروشمی و خودرو توانسته است با اعطای تسهیلات زمینههای توسعه آنها را فراهم سازد.
سهمانی حوزه سلامت را به عنوان مهمترین جامعه هدف بانک معرفی کرد و گفت: بانک رفاه در این حوزه طیف متنوعی از خدمات فراهم ساخته و به صورت مستمر تلاش میکند مطلوبترین خدمات را به این حوزه ارائه دهد. امیدوارم بتوانیم در تمامی عرصهها و بر اساس برنامههای اقتصادی کشور، خدمات در خور و شایستهای را به مشتریان ارائه دهیم.
مدیرعامل بانک رفاه با تشریح سیاستها و اهداف بلندمدت بانک، اظهار داشت: یکی از اصلیترین برنامههای این بانک ارائه بانکداری مستقیم است به گونهای که تمامی خدمات مورد نیاز یک مشتری در محل فعالیتهای اقتصادی مشتریان به آنها ارائه دهیم.
سهمانی در ادامه به دستاوردهای بانک طی سال ۹۶ پرداخت و گفت: کسب عنوان سازمان پیشرو در رتبهبندی سازمان مدیریت صنعتی و همچنین کسب جایگاه نهم در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور مهمترین دستاوردهای بانک رفاه بوده است. برهمین اساس بانک در بین شبکه بانکی کشور موفق به کسب جایگاه جهانی شده است. این دستاوردها حاکی از شرایط و موقعیت مناسب بانک در صنعت بانکداری است.
وی همچنین موفقیت بانک در عرصههای علمی و ورزشی را نشانی از عزم و اراده جدی بانک برای دستیابی به جایگاه نخست نظام بانکی کشور دانست و گفت: بحمدالله در سال ۹۶ نیروی انسانی توانمند بانک در المپیادهای علمی و ورزشی موفق به کسب جایگاه نخست شدهاند. کارکنان بانک رفاه در این رقابتها توانستند شایستگیهای خود را به اثبات برسانند.
مدیرعامل بانک رفاه به پیشرفتهای بانکداری الکترونیک اشاره کرد و گفت: این بانک طی سالهای اخیر تلاش بیوقفهای برای ارتقای حوزه بانکداری الکترونیک داشته و تاکنون محصولات و خدمات متنوع و خلاقانهای را برای مشتریان ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی، علاوه بر ارائه خدمات بانکی، نگاه ویژهای هم به حوزه مسئولیت اجتماعی دارد و در این زمینه نقشآفرین بوده است.
انتهای پیام
نظرات