• دوشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 97091909604
  • منبع : جهاد دانشگاهی

با حضور دکتر طیبی و دکتر هاشمی؛

تفاهم‌نامه‌همکاری بین جهاددانشگاهی و استانداری گلستان منعقد شد

تفاهم‌نامه‌همکاری بین جهاددانشگاهی و استانداری گلستان منعقد شد

تفاهم‌نامه‌همکاری بین جهاددانشگاهی و استانداری گلستان با هدف گسترش و تعمیق همکاری‌های دو طرف و به‌منظور انتقال تجارت و خدمات برای توسعه‌ی استان گلستان منعقد شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی و مسوولان این نهاد و دکتر سید مناف هاشمی، استاندار گلستان و مدیران این استانداری ظهر امروز (۱۹ آذرماه) در ساختمان دفتر مرکزی جهاددانشگاهی امضا شد.

هدف از این تفاهم‌نامه، گسترش و تعمیق همکاری‌ها بین جهاددانشگاهی و استانداری به‌منظور انتقال تجارب، توانمندی‌ها و خدمات در راستای توسعه فرهنگی، پژوهشی و فناورانه، آموزشی و اشتغال‌زایی استان گلستان و راه‌کارهای اجرایی آن جهت تسهیل روند توسعه‌ی استان عنوان شده است.

هم‌چنین از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه می‌توان به ایجاد زیرساخت و فضای فیزیکی لازم به‌منظور استقرار مراکز تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی در استان گلستان، تعامل علمی و فناورانه ساختارهای پژوهشی جهاددانشگاهی با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی این استان و انتقال خدمات علمی و تخصصی موجود در جهاددانشگاهی به استان گلستان نام برد.

راه‌اندازی، تجهیز و حمایت آزمایشگاه تخصصی آنالیز خاک و گیاهان دارویی، راه‌اندازی واحد نیمه‌صنعتی فرآوری گیاهان دارویی به‌منظور ایجاد ارزش‌افزوده در محصولات کشاورزی و صنایع وابسته، مدیریت و مسوولیت علمی و اجرایی و حمایت در راه‌اندازی و بهره‌برداری از دهکده‌ گیاهان دارویی در شهرستان گالیکش و مشارکت و حمایت در طرح‌های کاربردی و توسعه‌ای در حوزه‌دام سبک، شتر و اسب ترکمن و ماهیان خاویاری به‌منظور اصلاح نژاد، مدیریت نگهداری و ذخایر ژنتیک آن‌ها از دیگر زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی و استانداری گلستان در این تفاهم‌نامه معین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha