• یکشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98012510258
  • منبع : سایپا

مدیرعامل سایپا خبر داد

تغییر استراتژی در محصولات سایپا و روند تولید

تغییر استراتژی در محصولات سایپا و روند تولید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۱۳۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصولات خود و اعمال تغییر در تیراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، اظهار کرد: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودروهایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم. سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که با توجه به نیاز بازار کشور به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP۱۰۰ سایپا با برخورداری از امکانات روز است، بر همین اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل خودروسازی سایپا با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتریان به دنبال استفاده از خودروهای پیشرفته‌تر هستند؛ گفت: از این رو، گروه خودروسازی سایپا تلاش خواهد کرد تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بالاتر تولید کند و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودروهای جدیدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

بنابر اعلام سایپا، سلیمانی با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در بازارهای صادراتی هم گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودروهایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت سایپا را در بازارهای خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و ارزآوری برای کشور نیز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۱-۲۵ ۱۲:۵۰

محصولات ارزان قیمت و اقتصادی؟؟؟؟؟؟ مثلا پراید 50 میلونی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۱-۲۶ ۰۹:۵۴

بهتر بود مدیرعامل سایپا استراتژی برگرداندن ارزش سهام گروه سایپا را هم در پیش میگرفت چرا که با امدن ایشان ارزش سهام کل گروه سایپا بیش از 50درصد ریخت و اگر با نزول چند سال اخیرهم جمع شود در حال حاضر ارزش سهام نسبت به اسفند 94 یک چهارم است و اگر با ارز مقایسه شود الان ارزش کارخانجات سایپا نسبت به 4 سال قبل یک دوازدهم شده است.