• شنبه / ۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98040100335
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام اعلام کرد:

معرفی 500 متقاضی به بانک برای دریافت تسهیلات در مناطق سیل‌زده استان ایلام

معرفی 500 متقاضی به بانک برای دریافت تسهیلات در مناطق سیل‌زده استان ایلام

ایسنا/ایلام معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در مجموع ۲۱۷۸۶ نفر متقاضی از مناطق سیل‌زده به بنیاد مسکن مراجعه کرده‌اند و بعد از بررسی و ارزیابی تقاضاها، در نهایت ۱۶۶۳۸ واحد واجد تسهیلات تعمیری احداثی و معیشتی شدند.

به گزارش ایسنا، احمد کرمی اظهار کرد: جلسات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان، به صورت مستمر و هفتگی برگزار و در واقع کارها به لحظه پایش و اقدامات به صورت هفتگی رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مناطق سیل‌زده استان به سرعت در حال رفع شدن است، تصریح کرد: ۲۱۷۸۶ نفر متقاضی به بنیاد مسکن مراجعه کرده‌اند و بعد از بررسی و ارزیابی تقاضاها، در نهایت ۱۶۶۳۸ واحد واجد دریافت تسهیلات تعمیری احداثی و معیشتی شناخته شدند.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: تا امروز حدود ۵۰۰۰ متقاضی به بانک معرفی شده است و برای ۲۰۴ نفر نیز عقد قرارداد داریم.

کرمی با بیان اینکه در ۵ روستای بخش ماژین جابجایی‌ها به صورت موضعی و الحاق به روستا است، گفت: در روستای «دمرود» ۱۲ خانوار باید جابجا شوند که کار جانمایی توسط بنیاد مسکن و کمیته امداد انجام شده است.

وی ادامه داد: روستای «ورکمره» با ۱۵ خانوار یکی از روستاهایی بود که حدود ۴ کیلومتر برق فشار متوسط و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعف آن روستا در جریان سیل آسیب دید که با وجود اینکه برق این روستا از طرف لرستان تأمین می‌شود در کمترین زمان ممکن به صورت موقت وصل شد و هم اکنون کار ایجاد برق دائم و پایدار در حال اجرا است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه در حال حاضر تردد از پل‌های گاومیشان و «میدان خلف» برقرار است و کار پل «وحدت‌آباد» در روزهای پیش رو به اتمام می‌رسد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر خانوارهای سیل زده در زیر چادر نیستند و در منازل مسکونی ساکن شده‌اند و تاکنون ۱۶۸۶ فقره وام بلاعوض پرداخت شده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha