• دوشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98070805605
  • منبع : منطقه جنوب تهران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

سند تحول بنیادین نقشه پیشرفت کشور در آموزش و پرورش است

سند تحول بنیادین نقشه پیشرفت کشور در آموزش و پرورش است

ایسنا/تهران ‌مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: مدیران و معلمان هر اقدامی که انجام می دهند در راستای سند تحول بنیادین باشد، اگر برنامه های سند تحول بنیادین را درست اجرایی کنیم‌، بی شک موفق خواهیم بود.

‌به گزارش ایسنا‌، غلامرضا بختیاری‌ در همایش نقش تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب که در کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد، خاطر‌نشان کرد: شهرستان قرچک در حوزه دانش آموزی جزو شهرستانهای پر تراکم در استان تهران است و در این شهرستان ۳ هزار فرهنگی وظیفه تعلیم و تربیت را در شهرستان به عهده دارند، یکی از ویژگی های آموزش و پرورش قرچک ارتباط خوب با سپاه پاسداران و سایر نهادهای دولتی است چرا که با تعامل و همکاری پیشرفت حاصل می شود.

وی افزود: از برنامه های مهم و دو جانبه سپاه و آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزاری اردوی راهیان نور است که برنامه ریزی های اولیه آن انجام  شده و این برنامه با اتحاد و انسجام بیشتر نسبت به سالهای قبل انجام می شود.

رئیس آموزش و پروش شهرستان قرچک تصریح کرد: مدیران و معلمان هر اقدامی که انجام می دهند در راستای سند تحول بنیادین انجام دهند، اگر برنامه های سند تحول را اجرایی کنیم بی شک موفق خواهیم بود و راه های پیشرفت کشور در اجرای درست و صحیح ‌ساحت‌‌های شش گانه نظام تعلیم و تربیت( ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی، ساحت تربیت اقتصادی و حرفه­‌ای، ساحت تربیت علمی و فناوری، ‌ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی، ساحت تربیت زیستی و بدنی و ساحت تربیت زیبایی‌شناختی و هنری) است.

وی یاد آور شد: مدیران مدارس باید ثمرات جشن عاطفه ها را برای اولیاء و دانش آموزان در برنامه‌های کاری خود تبیین کنند و از حسنات این جشن در چند روز آینده توضیحاتی در مدارس داشته باشند.

وی در پایان گفت: اگر قرار است تحولی در آموزش و پرورش شهرستان قرچک انجام شود باید با هم دلی و همگرایی تمام مدیران صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha