• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403032516883
  • خبرنگار : 50973

امام جمعه شهرستان پردیس:

فضای شهر را غدیری کرده و جشن‌های مفصل برگزار کنیم

فضای شهر را غدیری کرده و جشن‌های مفصل برگزار کنیم

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به نزدیک بودن عید سعید غدیر خم گفت: برنامه های شاد و مفرح بدون گناه و همراه با معرفت افزایی نسبت به امام زمان (عج) برگزار شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان پردیس در مسجد الغدیر برگزار شد، پس از دعوت همگان به تقوای الهی و عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: هدف عمده‌ی ائمه (علیهم السلام) ایجاد جامعه‌ی اسلامی بود؛ که این امر بدون ایجاد حاکمیّت اسلامی امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: آغاز دهه امامت و ولایت را بسیار جدی بگیریم، فضای شهر را غدیری کرده و در این دهه برنامه های جشن را مفصل برگزار بکنیم و البته دقت داشته باشیم که برنامه‌های شاد و مفرح بدون گناه و همراه با معرفت افزایی نسبت به امام زمان و با بالا بردن ولایت مداری مردم باشد.

امام جمعه پردیس عید قربان را نشانه کشتن نفس خوانده و ادامه داد: قربانی کردن حیوانات، اشاره به قربانی و ذبح حیوانیت انسان دارد؛ یعنی، به او می‌آموزد که برای رسیدن به کمال انسانی، نفس حیوانی خویش را کشته و به دنبال هوا و هوس نرود و در قیامت، خود را از آتش جهنم نجات دهد.

وی اضافه کرد: باید با مدد امام زمان علیه السلام سر حیوانی خبیث و پستی مانند اسرائیل وحشی و کودک کش را قطع کنیم و کره زمین را از وجود نحث این موجود پلید پاک کنیم لذا حجاج در صحرای عرفات فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا سر میدهند حجت الاسلم و المسلمین حسینی تصریح کرد: در ایام تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری هستیم و به انتخابات نزدیک می‌شویم، باید در این ایام گفتار، رفتار، سوابق و برنامه‌های نامزدها را رصد کنیم تا به گزینه مطلوبی که ادامه‌ دهنده راه رئیسی عزیز باشد برسیم.

امام جمعه پردیس خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی است. این‌که چه کسی انتخاب می‌شود قطعاً و حتماً بسیار مهم است؛ اما اگر بهترین شخص با رأی کم انتخاب شود، برای نظام اسلامی خوب نیست. وی با بیان اینکه مشارکت بالا ایران قوی را قوی تر میکند و مقبولیت، اقتدار، ثبات، بازدارندگی و قدرت نرم ایران عزیز را بالاتر خواهد برد، ادامه داد: مردم عزیز با توجه به فرمایش و تأکید امامان انقلاب به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ایران را قوی‌تر و دشمنان و نااهلان را به سقوط بکشانند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به جنایت اردوگاه النُصیرات، گفت: نتانیاهوی خبیث فکر می‌کرد با این اقدام، برگ برنده‌ای به دست آورده و از فشارهای داخلی نجات پیدا خواهد کرد، اما این اتفاق نیفتاد و تنها دو روز پس از این جنایت، استعفای دو عضو کابینه جنگ و یک عضو کابینه اصلی، رژیم صهیونیستی را در موقعیت آچمز قرار داده است.

امام جمعه شهرستان پردیس پس از بیان تاریخچه ای از تاسیس جهاد سازندگی، اظهار داشت: طبق فرموده مدیریت محترم جهاد کشاورزی پردیس در دریافت تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و حدود ۲۳۱ طرح اشتغال اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: افزایش تولید گوشت مرغ و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری به تعداد ۳۳۲ مورد؛ و آزادسازی ۵۸ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha