• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98122619574

مدیر آمار و فناوری علوم پزشکی گلستان خبرداد:

ارائه بیش از ۱۹ هزار مشاوره تلفنی ویژه کرونا

ارائه بیش از ۱۹ هزار مشاوره تلفنی ویژه کرونا

ایسنا/گلستان مدیر آمار و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۹ هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی ویژه کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان بهره‌مند شدند.

محسن منصوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از نهم اسفندماه سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات هم استانی‌ها در خصوص ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گلستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این مرکز با شماره تماس ۳۱۵۰ برای تلفن‌ ثابت و ۰۱۷۳۱۵۰ تلفن‌ همراه، به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و هم استانی‌ها می‌توانند سؤالات خود در خصوص این بیماری را بپرسند.

مدیر آمار و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: انترن‌ها و دانشجویان پرستاری که آموزش‌های لازم را سپری کردند، در این مرکز پاسخگوی سؤالات مردم استان در رابطه با بیماری کرونا هستند.

منصوری بابیان اینکه در صورت نیاز افراد به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند، گفت: اغلب سؤالات مردم در خصوص شیوه‌های پیشگیری و علائم مربوط به این بیماری است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به بیش از ۱۹ هزار نفر مشاوره تلفنی داده‌شده است، تصریح کرد: به‌طور متوسط برای هر تماس ۱۲۷ ثانیه وقت گذاشته شد. میانگین زمان انتظار نیز ۱۵۰ ثانیه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha