• پنجشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99021108221
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی شهید بهشتی

رییس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری مطرح کرد:

 ایجاد ظرفیت‌های جدید و نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا

 ایجاد ظرفیت‌های جدید و نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا
عکس تزئینی است

رییس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری تصریح کرد: با گسترش بیماری کرونا در کشور تمام ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه موجود برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به خدمت گرفته شد و خوشبختانه یک جریان قدرتمند برای مقابله با این بیماری به میدان آمد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیروس وطن خواه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا و بازدید از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد ظرفیت‌هایی برای حمایت از شرکت‌های داخلی در زمینه تولید محصولات فناورانه برای مبارزه با کرونا، عنوان کرد: برخی از این شرکت‌ها سابقه کار در حوزه مقابله با بیماری‌های قارچی را داشتند و برخی نیز برای مقابله با این بحران با نوآوری‌ توانستند محصولاتی را تولید کنند و تست‌های خوبی را پشت سر بگذارند.

وطن خواه ادامه داد: ویروس کووید-۱۹، بیماری نوظهور است و انتظار استفاده از ظرفیت‌هایی موجود در کشور از گذشته غیرمنطقی بود. به همین منظور ظرفیت‌های جدیدی ایجاد و به خدمت گرفته شد.

رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در خصوص چالش های شرکت‌های داخلی در زمینه تست و تایید صلاحیت محصولات، گفت: خوشبختانه امروز با حضور متولیان امر به این موارد رسیدگی و با مساعدت‌ها و هماهنگی‌های بخش‌های مختلف این مرحله هم پشت سر گذاشته می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: از همکاری‌ها و هماهنگی‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تشکر می‌کنم، چراکه بدون مساعدت و همراهی آن‌ها برگزاری این نمایشگاه سخت و دشوار بود.

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا با تلاش مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha