• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99061712772
  • منبع : نمایندگی ایلام

در پاسخ به مطالبات استاندار عنوان شد؛

وعده نوبخت برای تکمیل پروژه‌های استان ایلام تا پایان دولت

وعده نوبخت برای تکمیل  پروژه‌های استان ایلام تا پایان دولت

ایسنا/ایلام استاندار ایلام خواستار توجه ویژه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور برای تکمیل پروژه های استان در سال پایانی دولت شد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اهمیت اجرای طرح های آب و خاک و کشاورزی در سال جهش تولید و قول مساعد رئیس جمهور در خصوص تامین اعتبار لازم برای تکمیل سامانه گرمسیری خواستار اقدام لازم از جانب سازمان برنامه و بودجه کشور شد و اظهار کرد: استان ایلام در حوزه آب و خاک و کشاورزی طرح ها و پروژه های مهمی را شروع و در دست اقدام دارد که از آن جمله می توان به طرح احیا اراضی کشاورزی و سامانه گرمسیری اشاره داشت که در طرح احیاء تعهدات وزارت نیرو به اتمام رسیده است اما برای باقیمانده تعهدات در حوزه جهاد کشاورزی نیازمند تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

وی ادامه داد: در طرح سامانه گرمسیری که با حمایت مقام معظم رهبری انجام شد از مجموع ۳۰ هزار هکتار، با افتتاح 1500 هکتار آن توسط رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفراس تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار این طرح در استان افتتاح شده است.

سلیمانی دشتکی خواستار توجه ویژه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور برای تکمیل پروژه‌های استان در یک سال پایانی دولت شد و گفت: در این راستا علاوه به طرح های حوزه راه در مسیرهای اربعین، پروژه مهم  اتصال استان به شبکه ریلی کشور که اخیر عملیات اجرایی آن توسط رئیس جمهور آغاز شده بود برای ادامه کار نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

وی از دکتر نوبخت برای سفر به ایلام دعوت کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلات استان پرداخت بدهی پیمانکاران است که با وجود  پرداخت تعدادی از آنها باز قسمت عمده‌ای از این مطالبات بویژه در حوزه راه (در مسیرهای اربعین) و تونل کبیرکوه باقی مانده است و در این زمینه نیازمند کمک و مساعدت ویژه دولت هستیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در این دیدار دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای موارد مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعدت و پیگیری لازم را دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha