• جمعه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-145432

جان باختن 2 کودک کوهسرخی در مدرسه

جان باختن 2 کودک کوهسرخی در مدرسه
بخشدار کوهسرخ گفت: متاسفانه دو کودک به دلیل سقوط در داخل سپتیک فاضلاب مدرسه جان خود را از دست دادند.

مجید کاریزنویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: متاسفانه در این اتفاق ناگوار که در روستای سنجدک به وقوع پیوست دو کودک 4 و 5 ساله که هر دو پسر بودند جان خود را از دست دادند.

وی عنوان کرد: این دو کودک در محلی که سپتیک جمع‌آوری فاضلاب سرویس بهداشتی‌های مدرسه اجرا شده در حال بازی کردن بودند که سقف آن ریزش کرده و داخل این محوطه غوطه‌ور می‌شوند.

بخشدار کوهسرخ ادامه داد: به دلیل این که این اتفاق در نقطه کور دید مردمی رخ داده کسی متوجه آن نمی‌شود و پس از چند ساعت جستجو، والدین متوجه می‌شوند که کودکان در داخل سپتیک مدرسه افتاده‌اند.

وی بیان کرد: یکی از جنازه‌ها همان ابتدا پیدا می‌شود که پس از اطلاع به ما بلافاصله نیروهای اورژانس 115، نیروی انتظامی، هلال احمر و ست نجات آتش نشانی‌ کاشمر و آتش نشانی ایور به منطقه اعزام می‌شوند.

کاریزنوئی گفت: به دلیل فاصله 47 کیلومتری روستای سنجدک از مرکز بخش(ریوش) و فاصله بسیار طولانی‌تر از کاشمر زمان می‌برد تا نیروها به محل برسند.

بخشدار مرکزی کوهسرخ بیان کرد: اجساد بی‌جان این دو کودک توسط دو دستگاه آمبولانس اعزامی به شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ منتقل شد و بررسی‌های بیشتر در خصوص این حادثه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط ادامه دارد.

وی در خصوص علل باز بودن در مدرسه در ساعت تعطیلی گفت: اغلب محوطه‌های مدارس روستایی بعد از تعطیلی باز هستند و جوانان برای ورزش از حیاط آن استفاده می‌کنند.

کاریزنوئی گفت: صبح امروز مسئول آموزش و پرورش به همراه مسئول حراست از مدرسه بازدید داشتند و دستور حصار کشی اطراف سپتیک صادر شده است. هرچند سازه مدرسه مناسب است ولی به دلیل بالا بودن سطح آب منطقه حتما باید سپتیک اجرا شود و چاه جذبی مناسب نیست.

بخشدار کوهسرخ بیان کرد: براساس آنچه از سوی مدیر آموزش و پرورش اعلام شده سازه سپتیک 25 سال قبل احداث شده است.

وی بیان کرد: این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده که پس از دو ساعت اهالی متوجه گم شدن این دو کودک می‌شوند.

 مرکز بخش کوهسرخ در فاصله 35 کیلومتری شهر کاشمر قرار دارد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha