• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400022820429
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار همدان درخواست کرد

تسریع آب منطقه‌ای در اجرای طرح تأمین ضربتی آب شهر همدان

تسریع آب منطقه‌ای در اجرای طرح تأمین ضربتی آب شهر همدان

ایسنا/همدان امروز - سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه- شورای حفاطت از منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار همدان با دستور کار طرح تأمین ضربتی آب شرب شهر همدان و بررسی مشکل آب شرب تعدادی از روستاها تشکیل شد.

فرماندار همدان با اشاره به جلسات و هماهنگی های قبلی انجام شده در زمینه اجرای طرح تأمین ضربتی آب شهر همدان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و منابع آب در اختیار، طرح تأمین ضربتی آب شرب شهر همدان در دستور کار آب منطقه ای استان قرار گرفت.

محمدعلی محمدی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آبفا هفت حلقه چاه جدید حفر شد و انتقال آب از این چاه ها، رودخانه دره مرادبیک و چاه های اجاره ای بخش خصوصی به عنوان یک طرح ضربتی مد نظر قرار گرفت و با حمایت استاندار بخشی از اعتبارات مورد نیاز آن تأمین شد.

وی با تأکید بر تسریع آب منطقه ای استان در اجرای این طرح یادآور شد: با توجه به آخرین مصوبات و هماهنگی های انجام شده ضرورت دارد کار اجرایی این طرح آغاز شود و آب منطقه ای باید در این زمینه پاسخگو باشد.

فرماندار همدان با اشاره به جدیت موضوع تأمین آب شرب مرکز استان تصریح کرد: تأخیر در اجرای این طرح می تواند جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهر همدان را از اوخر فصل تابستان با مشکل قطعی مکرر آب مواجه کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب همدان نیز باید متناسب با حجم فرسودگی شبکه توزیع آب شرب شهر همدان برنامه مشخصی برای اصلاح شبکه داشته باشد.

محمدی با قدردانی از زحمات و همکاری مدیر عامل شرکت آبفای استان اضافه کرد: رفع مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آبفا شهرستان با زمانبندی مشخص انجام می پذیرد.

فرماندار همدان یادآورشد: شرکت آب و فاضلاب برای ارائه خدمات و فروش انشعاب در روستاهای فاقد پوشش خدماتی این شرکت آمادگی دارد و این مهم نیازمند همکاری و اقدام از سوی روستائیان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha