• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400061410212
  • خبرنگار : 71451

توضیحاتی درباره همایش مقاله نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس»

توضیحاتی درباره همایش مقاله نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس»

نخستین همایش مقاله‌نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» ‬ برگزار می‌شود و نویسندگان می‌توانند تا یکم آذر ماه سال جاری مقالات خود را تولید و به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، سردار ناصر باباخانی با اشاره به همایش مقاله‌نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» ‬ توضیح داد: شیوه ارسال مقالات به دو روش الکترونیکی به نشانی Tahahe۸۵۸@gmail.com  یا ارسال مکتوبات‬ به‌ آدرس پستی کرمانشاه، خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با کد پستی: ۶۷۱۸۶۹۸۹۵۳‬ خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان کرمانشاه با اشاره به اینکه محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد، ادامه داد: در نگارش مقالات، باید آخرین شیوه‌نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعمال و برای متن مقاله و فهرست منابع در هر صفحه، تعداد ۲۶ سطر و طول هر سطر ۱۲ سانتی‌متر در نظر گرفته شود. همچنین مقالات باید با استفاده از worde ۲۰۱۰ و فونت BLotus در اندازه ۱۳ تنظیم و تایپ شوند و نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای اثر درج شود.

سردار باباخانی اعلام کرد: ۲۱ محور برای نخستین همایش مقاله‌نویسی با موضوع «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» ‌در نظر گرفته شده است. از مهمترین محورهای این همایش می‌توان به نقش جغرافیای استان کرمانشاه در دفاع مقدس، نقش و عملکرد شهرستان‌های مرزی (پاوه، جوانرود، گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و…) در دفاع مقدس و مقاومت شهرها، نقش و عملکرد استان کرمانشاه در مقابله با بحران‌ها و آشوب‌های امنیتی در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مانند جریان نفاق، دمکرات، کومله و…، نقش و عملکرد شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه در دفاع مقدس، نقش شهید مصطفی چمران، شهدا، رزمندگان و مردم استان کرمانشاه در حماسه آزادسازی پاوه، بررسی و تأثیر بمباران‌های شیمیایی استان کرمانشاه در دفاع مقدس و بررسی نقش راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه در دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha