• چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401040805571
  • خبرنگار : 71576

گفت‌وگوی ایسنا با گل‌محمدی

"دبیر" با خانواده بوکس شوخی نکند

"دبیر" با خانواده بوکس شوخی نکند

عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس ایران گفت: آقایان از دست درازی به داشته‌های بوکس خودداری کنند.

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واگذاری خانه بوکس آزادی به فدراسیون کشتی توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، توضیح داد: ما فونداسیون و ستون‌های خانه بوکس آزادی را چندین سال پیش انجام داده‌ایم و الان نیز پیگیر کارهای اداری هستیم تا خانه بوکس را پس بگیریم. با قولی هم که وزارت ورزش داد این اتفاق رخ می‌دهد و بهتر است آقایان حد و حدود خود را بدانند.

این عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: آن آقای بزرگوار گفته‌اند ستون‌های خانه بوکس پلاسیده و فرسوده است، می‌خواهم سوال کنم که اگر ستون‌های آن‌جا فرسوده است چرا روی همان ستون‌ها سرمایه گذاری کرده‌اند که حق جامعه بوکس است. آن‌جا هرچیزی باشد برای خانواده بوکس است و آقایان احترام خود را نگه دارند. کار شرکت توسعه و تجهیر هم بسیار اشتباه بوده که خانه بوکس را بدون اطلاع به کشتی واگذار کرده است.

او ادامه داد: شاید بوکس در چند سال اخیر با مشکلاتی رو به رو بوده، اما دلیل نمی‌شود حق این جامعه نجیب خورده شود. مطمئنا از طریق همه مراجع مربوطه موضوع را پیگیری خواهیم کرد و کار شرکت توسعه اشتباه است.

سخنگوی فدراسیون بوکس ایران، درباره نبود بودجه برای ساخت این زمین برای بوکس نیز گفت: ما سال ۸۰ کار فونداسیون و ستون‌های آن‌جا را انجام داده‌ایم، برای خانه کشتی آزادی برنامه‌ریزی داریم و بهتر است آقای دبیر با خانواده بوکس شوخی نکند. آن بزرگوار باید پای خود را از کفش بوکس بیرون بکشد و اگر هم دنبال خانه کشتی است، جای دیگری را تهیه کند. بهتر است به عنوان قهرمان احترام خود را حفظ کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۲:۳۰

قشون و قشون کشی شروع شد ! این همان جناح و جناح بازی های معمول و زشت سیاسی است که حالا در ورزش بصورت دیگری تکرار میشود و همیشه در این شرایط چیزی که قربانی میشود حق و عدالت است. پناه بر خدا

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۵۱

دبیرشیرمرده که بدون ترس ازکسی حرفش رامیزنه دمش گرم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۶:۱۲

دبیر سودای قدرت در سر دارد و برای رسیدن به آن باید خانه هایی را ویران کند تا به أن برسد معلوم هست کی پشتش هست دلش به چه چیز گرم است.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۱۶:۴۷

دبیر یه پاچه خوار تمام عیار حیف مرام و معرفت کشتی گیرا که اینطوری بره زیر سوال با رفتار یه نفر...

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۲ ۲۱:۴۹

سلام اگر واقعا این بنا برای خانواده بوکس بوده واقعا زشت و حق خوری هست ، من خودم ورزش کشتی رو انجام میدادم و میدهم و علاقه به کشتی دارم ، اما واقعا حق کشی رشته های ورزشی دیگر واقعا نامردی هست مخصوصا ورزش بوکس که بیش از چهل سال حق این ورزش را نادیده گرفته شده

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۰۲

ایران مگه بوکسور داره ک خانه کشتی بخاد؟ توی تاریخ المپیک حتی یدونه برنز هم نگرفتیم. حالا بوکس حرفه ای ک بماند ک هیچی نیستیم. توی کشتی ایرانیا خیلی خوبن. ژن ماها ب بوکس نمیخوره. پس نیازی ب خرج الکی نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۴ ۰۱:۳۰

۲۰ سال پیش اموال بیت المال رو نیمه کاره گذاشتید عرضه تامین بودجه هم براش ندارید. پس حرف رو کم کنید. ۲۰ سال دیگه هم همینجوری بمونه نمیتونین بسازیدش . پس اگر دبیر عرضه ساختنش رو داره نوش جون کشتی گیرها.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۴ ۱۱:۵۲

تصاحب حق فدراسیون بوکس ، توسط فدراسیون کشتی نه تنها عملی کاملا مردود است؛ بلکه بسیار ناجوانمردانه هم می باشد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۳۸

باسلام و ارادت.جناب دبیر کشتی گیر بسیار خوبی بود ولی این یک دلیل برای رییس فدراسیون بودن کافی است؟واینکه دعوای آقایان دبیر و کشتی گیر سرشناس دیگری در شورای شهر تهران و این دو پس از رای نیاوردن در شورای شهر تهران مردم تهران را با ادبیات بسیار ناپسند اطلاق میکردند.در مدیریت اولین و مهمترین فاکتور فروتنی است که این فاکتور در مدیریت ایران بسیار نادر است.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۱۴ ۱۷:۱۳

اتفاقا از زمان حاج ناطق نوری این بنا برای بوکس بوده ولی بعد آن اصلا پیگیر نشدند و حالا یاد خانه بوکس افتاده اند البته آقای دبیر بیزینسمن هستند دنبال ساختمان سازی و دخالت در کار همه