• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403032316099
  • خبرنگار : 90047

صعود جایگاه پاراتکواندوکاران در رنکینگ جهانی

صعود جایگاه پاراتکواندوکاران در رنکینگ جهانی

در جدیدترین رنکینگ اعلام شده در ماه ژوئن از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، نماینده سنگین وزن ایران در رتبه نخست جای گرفت.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه ژوئن ۲۰۲۴ با احتساب امتیازات رقابت های بین المللی از جمله قهرمانی پاراتکواندو آسیا ۲۰۲۴-ویتنام اعلام و جایگاه پاراتکواندوکاران در ۲ گروه بانوان و آقایان با تغییراتی همراه شد.

«حامد حق شناس» در سنگین وزن با جهش امتیازی خوبی در جدول رده بندی رو به رو شد و در رتبه نخست جهان جای گرفت. 

در گروه بانوان، "مریم عبدالله پور" دختر پارالمپیکی ایران در وزن ۴۷- کیلوگرم (K۴۴) با ۳۶۲.۶۲ امتیاز  رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

"فاطمه دودانگه" در وزن ۵۲- کیلوگرم (K۴۴)، با ۴۷.۲۸ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد؛  "آیلار جامی" نیز با کسب ۲۸.۷۲ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم (K۴۴)، "رزا ابراهیمی" با کسب ۸۶.۶۲ امتیاز و بدون تغییر در جایگاه نهم این وزن قرار گرفت. "زهرا رحیمی" دیگر دختر پارالمپیکی ایران با ۵۲.۰۰ امتیاز به رده دوازدهم رفت. 

در وزن  ۶۵- کیلوگرم (K۴۴) رومینا چمسورکی هم با کسب ۷۳.۶۲ امتیاز در رده یازدهم ایستاده است. لیلا میرزایی با ۱۸ امتیاز و ۴ پله صعود در جایگاه ۲۴ قرار گرفت. 

در وزن ۶۵+ کیلوگرم نیز  "مرضیه نصراللهی" نیز با کسب  ۳۴.۴۰  امتیاز و ۴ پله صعود در جایگاه سیزدهم جای گرفت.

در گروه مردان، "سعید صادقیان‌پور" نماینده پارالمپیکی ایران در وزن ۶۳- کیلوگرم (K۴۴) با ۲۵۹.۲۴ امتیاز در رده پنجم ایستاده است.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۰- کیلوگرم (K۴۲) با کسب ۳۴۰.۷۱ امتیاز با دو پله صعود در رده سوم جدول قرار گرفت و "امیرمحمد حقیقت شناس" دیگر نماینده این وزن با ۷۷.۷۸ امتیاز و ۳ پله صعود در چهاردهم ایستاد.

"علیرضا بخت " پاراتکواندوکار پارالمپیکی ایران وزن ۸۰- کیلوگرم (۴۴K) با ۳۷۳.۰۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای گرفته است.

"حامد حق‌شناس" دیگر نماینده پارالمپیکی کشورمان  نیز  در وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۴۴۰.۰۰ امتیاز و یک پله صعود جایگاه نخست  جدول را به خود اختصاص داده است و جای نماینده کرواسی را در جدول رده بندی گرفت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha