• دوشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401052417452

مدیر شعب بانک رفاه کارگران خراسان شمالی:

انتظارات از بانک ها، براساس وظایف ذاتی آن ها باشد

انتظارات از بانک ها، براساس وظایف ذاتی آن ها باشد

ایسنا/خراسان شمالی مدیر شعب بانک رفاه کارگران خراسان شمالی گفت: باید جنس بانک‌ها را بشناسیم و براساس مسئولیت بانک‌ها از آن‌ها انتظار حمایت داشته باشیم.

حسن مکرمی، با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این رسانه، با اشاره به اینکه ۲۰ هزار مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی تحت پوشش بانک رفاه هستند، اظهار کرد: ۱۰ هزار مستمری بگیر بهزیستی خراسان شمالی نیز تحت پوشش بانک رفاه استان هستند.

وی با تأکید براینکه جنس بانک‌ها باید به خوبی شناخته شود، اضافه کرد: در بانک رفاه از کارگران حمایت می‌کنیم و به عنوان بانک پاسخگو در استان انتخاب شدیم.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران خراسان شمالی با اشاره به اینکه باید مطالبه‌گری‌های ما همراه با نقد سازنده باشد، تصریح کرد: از بانکی که جنس فعالیتش مربوط به حوزه کشاورزی است نمی‌توان انتظار حضور در بخش صنعت را داشت و تمام این موضوعات نیازمند شناخت هر چه بهتر جنس بانک‌ها است.

مکرمی با بیان اینکه بانک‌ها خلق پول ندارند، ادامه داد: نقدینگی بالا به ضرر همه افراد است و از سوی دیگر نیز باید بدانیم که بانک‌ها فقط عامل توزیع پول هستند.

وی با بیان اینکه سند چشم انداز استان به دست افراد اقتصادی سپرده شود، تصریح کرد: الفبای صادرات و بازرگانی هنوز در استان شناخته نشده و باید آموزش‌ها در این حوزه افزایش پیدا کند.

وی همچنین انتصاب معاون جدید امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی را به فال نیک گرفت و گفت: موضوعات مربوط به حوزه اقتصادی با حضور وی که فردی اقتصادی است بهتر از گذشته پیگیری می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha