• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401060201531
  • خبرنگار : 50194

استاندار مازندران:

کاهش ۴۰ درصدی مصرف آرد در مازندران/ فعال شدن ۱۱۴ مرکز صنعتی در دولت سیزدهم

کاهش ۴۰ درصدی مصرف آرد در مازندران/ فعال شدن ۱۱۴ مرکز صنعتی در دولت سیزدهم

ایسنا/مازندران استاندار مازندران از اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در استان که سبب کاهش ۴۰ درصدی مصرف آرد و ارتقای کیفیت نان شد یاد کرد و فعال شدن ۱۱۴ مرکز صنعتی در دولت سیزدهم را به عنوان دستاورد یکساله دولت در مازندران قلمداد کرد.

سید محمود حسینی پور نوری، در جمع مدیران کل استان در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت و عهد و پیمان با شهدای انقلاب اسلامی به ویژه استان مازندران،  ولایت پذیری شهیدان رجایی و باهنر را یکی از مهمترین مولفه ها برشمرد و تصریح کرد: دولت هایی که تعامل بیشتر با مقام معظم رهبری و امام راحل داشتند به مراتب موفق تر بودند.

استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تاریخ بسیار ارزشمندی دارد، خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی تمامی برنامه ها و اقدامات برای توسعه و پیشرفت کشور است.

حسینی پور، تعامل بین مسئولین دولتی و مردم را مهمترین مولفه در مردمی سازی دانست و افزود: موضوع معیشت مردم مهمترین مسئله دولت است که در این راستا اقداماتی انجام شد و مسیر در حال حرکت افق روشنی را نشان می دهد. 

وی ادامه داد: تحولات منطقه ای به نفع مردم ایران تمام شده است، اتفاقاتی که در اکراین رخ داد شرایطی را به صورت ویژه برای مازندران در جهت تعامل و دیپلماسی اقتصادی با کشور های همسایه ایجاد کرده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مسائل استان در چند نکته قابل توجه است، یادآور شد: آزاد سازی سواحل یکی از اقدامات مهم بعد از انقلاب بود و به دنبال الگوسازی سواحل ایرانی و اسلامی هستیم و سواحل استان به دست کسانی که اهلیت ارزشی و انقلابی داشته باشند بازسازی خواهد شد.

حسینی پور افزود: پس از اجرای طرح اقتصادی مسئله مدیریت هوشمند نان در استان مازندران انجام شد که پس از اجرای طرح به کاهش مصرف ۴۰ درصدی آرد رسیدیم و به سمت کیفیت سازی نان در حرکت هستیم. 

استاندار مازندران ادامه داد: اولین راهبرد استان ارتقای کشاورزی و تولید مواد غذایی است از نظر کمیت و کیفیت، برخورداری از تکنولوژی نوین و دانش بنیان در دستور کار قرار دارد. 

وی افزود: در حوزه صنعت طی یکسال گذشته ۱۱۴ مراکز صنعتی تعطیل شده فعال شد و تسهیلات قابل توجه ارائه شد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صنایع مادر در استان مازندران وجود دارد در تلاشیم با رعایت نکات زیست محیطی برخی از صنایع مادر که در استان قابلیت بهره برداری دارد را فعال کنیم اما صنایع تبدیلی برای مازندران با توجه به تنوع تولیدات محصولات کشاورزی امر مهمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha