• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032717941
  • خبرنگار : 50377

یک فعال سیاسی:

«پزشکیان» بدنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

«پزشکیان» بدنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

ایسنا/مازندران یک فعال سیاسی و از هواداران جبهه اصلاحات با اعلام اینکه اندیشه دکتر مسعود پزشکیان رای آور است، گفت: «پزشکیان» بدنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

کوروش یوسفی ۲۶ خرداد در افتتاحیه ستاد مرکزی «مسعود پزشکیان» از کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساری اظهار کرد: دکتر پزشکیان با گفتمان و سابقه سالم پاکش، راه امنیت پایدار را توسعه اندیشه و انتخابات می‌داند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم به دنیا راه مورد نظرمان را  نشان دهیم باید به مردم عزت دهیم  که تنها راه ما انتخابات است، افزود: ستاد دکتر پزشکیان، ستاد همه مردم است و مکانی برای مهربانی و تضارب اندیشه؛ اجازه تخریب کسی را نمی‌دهیم ولی همه کاندیداها تحلیل می‌شوند .

عضو پیشین شورای اسلامی شهر ساری با اعلام اینکه صدای مردم شنیده می‌شود و قول می‌دهم شور و نشاط سال ۱۳۷۶ تکرار شود، اظهار کرد: حضور دکتر پزشکیان به این عرصه معنادار است.

معیشت مردم دغدغه دکتر پزشکیان است

ابوالقاسم روحی نماینده ادوار مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه، معیشت مردم دغدغه کار دکتر پزشکیان است، خاطرنشان کرد: در رابطه با روابط بین المللی دیدگاه ایشان تعامل با دنیا است تا مشکلات مردم حل شود .

وی با اعلام اینکه تاکنون حرف زیاد زدیم حال باید عمل کنیم، افزود: در این دوره نامزد جبهه اصلاحات را داریم همه ما باید از امشب هر نفرمان ۲۰ نفر بشویم.

«پزشکیان» بدنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

این فعال سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: دکتر پزشکیان برای افزایش مشارکت مردم به صحنه آمده است و نمی‌گوید به من رای بدهید ولی خواهان این است که مردم به صحنه بیایند و همه چیز را به مردم سپرده است .

ویژگی‌های برجسته دکتر پزشکیان کم نظیر است

حسین روزبهی قائم مقام ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» با عنوان اینکه در این انتخابات دو دست ما پر است هم از نظر تقنینی و هم از نظر اجرایی، خاطرنشان کرد: هر اندازه که میدان رقابت رونق بیشتری بگیرد کاندیدای ما ارزش بیشتر پیدا می‌کند .

وی به ویژگی‌های برجسته دکتر پزشکیان اشاره کرد و یادآور شد: بالاترین درجه رئیس‌جمهور منتخب که وزارت است را دکتر پزشکیان طی کرده است، به لحاظ تقنینی ۵ دوره نماینده مردم تبریز شده است که ۴ دوره نفر اول شدند براین اساس دست ما در اجراییات و تقنینات انتخابات پر است.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان مازندران بیان کرد : دکتر پزشکیان نه مطب دارد نه در بیمارستان‌های غیردولتی کار می‌کند که همچین شخصیتی نعمتی برای ایران است.

«پزشکیان» بدنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

روزبهی خاطرنشان کرد: ایام کوتاه انتخابات برای ما فرصتی است چرا که تصمیمات و مصوبات رییس جمهور آتی سال‌های سال می‌ماند و مردم از برکاتش برخوردار می‌شوند.

برای عبور از چالش‌ها به کارگزاران تازه نفس نیاز داریم

محمدعلی کریمی مله استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران با عنوان اینکه انتخابات به ما یک فرصت تازه برای ایفای نقش شهروندی داده است تا برخلاف اراده کسانی که انشاء برای ما می‌نویسند فرصت تازه‌ای پیدا کنیم، تصریح کرد: برخی تلقی شان این بود که در انتخابات مطالبات حداکثری را دنبال کنند که برخی جوانان این نگاه را دنبال می کنند و برای حضور در انتخابات مردد هستند .

وی ادامه داد: اگر با نگاه سیاستی به انتخابات ببینیم فرصت تازه‌ای بدست می‌آوریم تا بتوانیم ریل گذاری‌هایی را در مسیر سیاست‌های کلی نظام اعمال کنیم تا کشور در مسیر توسعه یافتگی قرار بگیرد .

کریمی مله افزود :ما منطق موقعیت را باید بسنجیم تا منطق کنش و رفتارمان را شکل دهیم لذا جامعه ایران برخلاف منابع سرشاری که برخوردار است حال خوبی ندارد؛ همین امروز برای عبور از این چالش‌ها به کارگزاران تازه نفس نیاز داریم .

استاد دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های رییس جمهور منتخب ایران دوستی است برای این رییس جمهور رفاه، آزادی و امنیت دغدغه اصلی است، گفت: همچنین کارآمدی و شفافیت از دیگر اولویت‌هایی است که دکتر پزشکیان خوشبختانه در این دو خصیصه از جمله  حکمرانان خوب است.

وی با بیان این نکته که رئیس‌جمهور منتخب باید بتواند سیاست پل زنی را جایگزین سد بندی کند و مرزبندی خودی و غیرخودی را اعمال نماید یادآور شد:  لذا دکتر پزشکیان بدنبال امید و عقلانیت است.

«پزشکیان» بدنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش ایسنا، در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعضای ستاد انتخاباتی دکتر«مسعود پزشکیان» در استان مازندران معرفی شدند.

دکتر«مهدی یونسی رستمی» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان منصوب شد. همچنین حسین  روزبهی به عنوان قائم مقام رئیس ستاد در امور شهرستان‌ها و احمد سرخ‌پر به عنوان دبیر این ستاد معرفی شدند.

«پزشکیان» بدنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

حجت‌الاسلام عبدالصمد زراعتی جویباری به عنوان معاونت رئیس ستاد انتخاباتی آقای دکتر پزشکیان در امور شهرستان‌ها،علی‌اکبر بهمنش به عنوان مشاور اجرایی رئیس ستاد در امور احزاب و جبهه اصلاحات استان مازندران، غلامعلی ابراهیمی سوته  معاونت تبلیغات و فضای مجازی و اسفندیار عشوری به عنوان معاونت اقشار رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان مازندران منصوب شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha