• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401060604886
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل:

تامین آب پایدار برای روستاها رویکرد اصلی مسئولان است

تامین آب پایدار برای روستاها رویکرد اصلی مسئولان است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: تامین آب شرب پایدار برای روستاهای استان اردبیل رویکرد اصلی مسئولان و دولتمردان است.

علیرضا نعمت سلطانی روز یکشنبه 6 شهریورماه در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به روستای آق قلعه شهرستان سرعین اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ‌اهالی روستای آق قلعه وارد مداربهره برداری آب شد.

وی خاطرنشان کرد: تامین آب روستاییان به عنوان یک ضرورت مورد دقت و توجه ما بوده و تمرکز اصلی را روی پروژه‌ها و مجتمع‌های آبرسانی در حال اجرا گذاشتیم که امیدواریم طی برنامه ریزی انجام شده بخش عظیمی از مشکلات آبرسانی روستایی را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل وضعیت برخی از شهرهای استان را در برخورداری از منابع آب پایدار و مناسب یادآور شد و بیان کرد: همت جمعی بر این است تا یک شرایط مناسب‌تری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و برخورداری بیشتر روستاییان از منابع آب مورد نیاز فراهم آید.

نعمت سلطانی گفت: طرح آبرسانی به روستای آق قلعه در قالب احداث مخزن ذخیره بتنی ۱۰۰ مترمکعبی، اجرای حصار کشی مخزن، محوطه سازی، اجرای لوله تغذیه شبکه توزیع آب به طول یک هزار و 100 متر با لوله ۱۱۰ میلی متر و با هزینه کرد مبلغ ۹ میلیارد ریال  به مرحله افتتاح رسید.

وی از بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای سولی درق شهرستان نمین نیز خبر داد و افزود: اولویت اصلی مسئولان کشوری و استانی به ویژه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور محرومیت زدایی و تأمین آب مورد نیاز روستاییان به ‌ویژه در ایام تابستان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل کیفیت آب تحویلی به روستاییان با توجه به شرایط انتقال آب از چشمه‌ها و منابع آب سطحی یادآور شد و اضافه کرد: در این زمینه کنترل‌ها و آزمایشات مکرر انجام می شود که آزمایش‌ های کلرسنجی، میکروبی، شیمیایی و همچنین کدورت‌سنجی را شاهدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha