• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401081812758
  • خبرنگار : 50184

همه مصائب دختران دونده کرمانشاه

همه مصائب دختران دونده کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه از تعطیل شدن تمرینات دختران دونده کرمانشاه در مجموعه ورزشی 15 خرداد به دلیل نامناسب بودن تایم در نظر گرفته شده برای آنان خبر داد.

احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به واگذاری زمین و پیست مجموعه ورزشی 15 خرداد به بخش خصوصی، اظهار کرد: زمانی که مجموعه ای ورزشی در قالب ماده 88 به بخش خصوصی واگذار می شود، عرف بر این است که اولویت واگذاری را به هیات مربوط به آن رشته بدهند و اگر هیات توان اجاره آن را نداشت، حداقل می تواند جهت گرفتن تایم رایگان برای تمرین ورزشکاران قهرمان و ملی پوش خود رایزنی کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه پس از اینکه زمین و پیست مجموعه ورزشی 15 خرداد را اجاره دادند و پرونده اجاره آن بسته شد، آن زمان به هیات اعلام شد که برای تمرین دختران دونده در این پیست باید اجاره بها بپردازیم.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه تصریح کرد: برای حل این مشکل با بخش خصوصی که پیست را اجاره کرده بود، نشستی برگزار کردیم و از او خواستیم تا سه روز در هفته یک تایم را برای تمرین دختران دونده ملی پوش اختصاص دهد.

وی یادآورشد: در نهایت مقرر شد دختران ملی پوش ما روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 19:30 تا 20:30 عصر و نیز روزهای جمعه بتوانند در این پیست تمرین داشته باشند که تابستان را طبق این برنامه پشت سر گذاشتیم.

روشن زاده ادامه داد: با پایان تابستان  و تغییر ساعت، امکان حضور دختران در این ساعت در مجموعه ورزشی 15 خرداد فراهم نبود، چراکه در این زمان هوا تاریک بود و تردد برای آنها سخت می شد.

وی با بیان اینکه رایزنی ها برای تغییر این زمان هم بی فایده بوده، گفت: سرانجام به دلیل مشکلاتی که دختران دونده برای تمرین در مجموعه ورزشی 15 خرداد داشتند، تمریناتشان در این پیست متوقف شد و اکنون در این پیست تمرینی ندارند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه از نسا مرادی، کوثر قاسمی و آتوسا آتش بجان به عنوان سه ملی پوش دونده ایران در رده های سنی پایه نام برد و گفت: متاسفانه دختران دونده ما اکنون برای ادامه تمریناتشان با مشکل مواجه هستند و مجبورند برای تمرین یا به پارک شرقی بروند و یا اینکه در ساعتی که در پیست مجموعه ورزشی آزادی برای آنها در نظر گرفته شده تمرین کنند که آن هم مشکلات خودش را دارد.

وی تصریح کرد: زمان در نظر گرفته شده برای تمرین دختران دونده در مجموعه ورزشی آزادی هر روز از ساعت 8:30 تا 10 صبح است که آن هم به دلیل اینکه مسابقات دوومیدانی اکثرا در ساعات عصر برگزار می شود، زمان مناسبی نیست.

روشن زاده اضافه کرد: از طرفی پیست مجموعه ورزشی آزادی هر روز از ساعت 6 تا 7 صبح در اختیار عموم قرار دارد که گاها برخی از افرادی که برای دویدن به این پیست می آیند تا ساعت 8 صبح هم می مانند و پیست خالی نمی شود که این موضوع نیز مانع از تمرین دختران دونده ما می شود.  

وی با تاکید براینکه شرایط کنونی باعث دلزدگی دختران دونده ما شده، اظهار کرد: تا چندسال پیش کرمانشاه در بخش دوومیدانی دختران جایگاهی نداشت، اما اکنون جزو چند استان اول هستیم و دختران قهرمان ما با هدایت یک مربی دلسوز بدون هیچ گونه چشمداشتی برای ارتقاء رکورد خود تلاش می کنند، بنابراین از مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه می خواهیم که برای حل مشکلات آنها کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha