• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401082416686
  • خبرنگار : 50035

کتابخوان‌ها فرصت عضویت رایگان را از دست ندهند

کتابخوان‌ها فرصت عضویت رایگان را از دست ندهند

ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» عضویت در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان همدان رایگان بوده و افرادی که کتاب تأخیری دارند به شرط بارگشت کتاب مشمول بخش جرائم دیرکرد خواهند شد.

عاطفه زارعی با بیان اینکه به مناسبت سی‌اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان امروز ۲۴ آبان‌ ماه اجرا می شود.

وی افزود: علاقمندان برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی می توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه های سراسر کشور یا پرتال کتابخانه های عمومی به نشانی samanpl.ir/common/portal/fehrestlib و یافتن پورتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر خود، ضمن دریافت کد تخفیف که تا پایان آذرماه اعتبار خواهد داشت، به عضویت در کتابخانه مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: افراد می‌توانند امروز کد را دریافت و تا پایان آذرماه فرصت دارند که به کتابخانه عمومی مورد نظر خود مراجعه کنند و با ارائه آن به عضویت کتابخانه درآیند.

وی ادامه داد: همچنین همه اعضای کتابخانه‌های عمومی که کتاب‌هایی در اختیار دارند و بازه زمانی قانونی آن به اتمام رسید و مشمول پرداخت جریمه می‌شود، از فرصت هفته کتاب استفاده کرده و تا روز ۲۶ آبان ماه با استرداد آن از بخشودگی جرائم استفاده کنند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، وی تأکید کرد: از همه اعضای کتابخانه‌ها تقاضا داریم منابع اطلاعاتی را به منظور استفاده دیگر مردم کتابخوان و کتابدوست به کتابخانه‌های عمومی بازگردانند.

وی در پایان اعلام کرد: کتابخانه‌های عمومی سراسر استان آمادگی دارند که کتاب‌های اهدائی مردم فرهنگ دوست استان را دریافت و به منابع خود بیفزایند تا مردم بیشتری از این گنجینه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha