• چهارشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401093020761
  • منبع : نمایندگی مرکزی

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی همزمان با ایام فاطمیه در استان مرکزی

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی همزمان با ایام فاطمیه در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از ‌ توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی همزمان با ایام فاطمیه در استان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری نهضت کمک مومنانه از ابتدای فراگیر شدن بیماری کرونا راه اندازی شد و با لبیک ملت ایران به یک حرکت موفق تبدیل شد و امروز حرکت کمک های مومنانه به یکی از نرم افزارهای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در طول سال های اخیر رزمایش کمک مومنانه هست که امروز به یک نهضت تبدیل شده و بیش از ۵۰ عنوان خدمت در راستای این نهضت به مردم و ولی نعمتان انقلاب ارائه می شود و بسیج پرچم دار این نهضت و سنت حسنه و خداپسندانه است.

سردار کریمی با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه به برکت بسیج مردمی، امروز به یک سنت جاری تبدیل شده، گفت: اقشار مختلف بسیج با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی اقدامات مختلفی از جمله آزادی زندانیان معسر غیرعمد، کمک به تامین لوازم آموزشی دانش‌آموزان نیازمند از قبیل تبلت، گوشی موبایل و لوازم‌التحریر، پوشاک، کمک به اصناف، رفع مشکلات کارخانجات، حل مشکلات کارگری و سایر خدمات مومنانه که فهرست کاملی از خدمات را در برمی گیرد انجام می دهند و روز به روز توسعه و تقویت می شود.

وی افزود: امروز بسیج با عمل به مکتب علوی و فاطمی، پرچم عزت و افتخار را به دست گرفته و کارنامه موفق بسیج در عرصه های مختلف نمایش نقش آفرینی حضور ملت ایران است و آن چیزی که توانسته بسیج را در عرصه های مختلف موفق کند ایمان، عمل صالح، ولایتمداری و معنویت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در طول ۳ سال گذشته و به مناسبت های مختلف، سپاه و بسیج در قالب قرارگاه نهضت کمک مومنانه و با دبیری بسیج سازندگی استان اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده اند که منشاء خیرات و برکات فراوان برای مردم بوده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در رزمایش بسیج سازندگی استان گفت: در آذرماه و به مناسبت ایام فاطمیه و با تاسی از مکتب حضرت زهرا(س) توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی دستور کار قرار گرفت که به شکل هدفمند و محله محور در اختیار ولی نعمتان انقلاب قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، سردار کریمی خاطرنشان کرد: تاکنون در سطح استان مرکزی و به همت بسیج سازندگی استان بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده و این سنت حسنه را در مناسبت های مختلف ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha