• چهارشنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402010200542
  • منبع : نمایندگی اردبیل

اجرای بیش از ۱۱ هزار برنامه فرهنگی ورزشی در سال ۱۴۰۱

اجرای بیش از ۱۱ هزار برنامه فرهنگی ورزشی در سال ۱۴۰۱

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۱۱ هزار برنامه در حوزه ورزش همگانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

اکبر ورودی، در ارتباط با برنامه های فرهنگی ورزشی برگزار شده در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: بیش از ۱۱ هزار برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سال ۱۴۰۱ اجرا شده است.
وی افزود: با اجرای این ۱۱ هزار برنامه فرهنگی ورزشی، بیش از ۵۲۲ هزار و ۷۴۸ نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه ها حضور یافته و مشارکتی فعال داشته باشند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری،اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت ها از برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.
ورودی بیان کرد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از ۴۱۱ برنامه پیاده روی با حضور بیش از ۴۰ هزار و ۴۷۵ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد ۹۸۰ برنامه و با حضور ۱۵ هزار و ۱۸۴ نفر از علاقمندان انجام گرفت.
وی تعداد برنامه ورزش صبحگاهی برگزار شده در سطح استان را ۵ هزار و ۴۹۴ مورد اعلام کرد که با حضور ۱۵۱ هزار و ۹۲۹ نفر از بانوان و ۱۵۶ هزار و ۲۲۳ نفر از آقایان اجرا شده است.
ورودی ادامه داد: همایش ها و جشنواره های ورزشی، برنامه های فرهنگی و برنامه ها وکلاس های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعاً به تعداد یک هزار و ۳۴۸ برنامه با حضور نزدیک به ۷۲ هزار و ۹۴۰ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: همواره مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد ۴۱۰ مسابقات محله، ۱۶۶ مسابقه کارکنان و یک هزار و ۵۹۶ مسابقه ورزشی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه ها ۷۳ هزار و ۶۸۷ نفر از علاقمندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.
ورودی اضافه کرد: همچنین توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اردبیل، ۱۰۱ همایش دوچرخه سواری برای بانوان با شرکت یک هزار و ۶۹۰ نفر از بانوان و ۱۴۵ همایش دوچرخه سواری برای آقایان با شرکت ۴ هزار و ۵۵۸ نفر از آنان برگزار شد.
وی گفت: اجرای گلگشت ها با رعایت ایمنی در فصل سرما به تعداد ۳۵۱ گلگشت در سال ۱۴۰۱ اجرا شده که ۶ هزار و ۶۲ نفر از بانوان و آقایان علاقمند به برنامه های گلگشت در این برنامه ها حضور یافتند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha