• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402030804934
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد

پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق ارتباط گیری بین خانه و مدرسه

پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق ارتباط گیری بین خانه و مدرسه

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق ارتباط گیری بین خانه و مدرسه و اولیا و معلمان تاکید کرد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۷ خرداد ۱۴۰۲ در جلسه شورای هماهنگی‌ مبارزه با مواد مخدر استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری؛ اظهار کرد: عدم ارتباط گیری مناسب اولیا با مدارس یکی از حلقه های مفقوده ای است که ضرورت دارد به منظور حفظ سلامت فرهنگی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های این حوزه، تقویت شود.

استاندار سمنان گفت: به کارگیری اقدامات مناسب در حوزه برنامه های اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان به خصوص در ایام تابستان در راستای پیشگیری از آسیب های اعتیاد، مقوله ای حائز اهمیت است و در این‌ مسیر باید از تمامی ظرفیتت های فرهنگی،‌ اجتماعی و دینی استفاده شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: کاهش تقاضا از طریق اقدامات فرهنگی و اجتماعی از ضروریات مهم در حوزه مبارزه با مواد مخدر است که باید در سطح استان به صورت ویژه‌ پیگیری شود.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سطح‌ کشور نسبت به سال ۱۴۰۰ عملکرد خوبی داشته و توفیقات این بخش با رشد بسیار خوبی همراه شده است که امید می رود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

رئیس شورای مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر،‌ طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد بر همگان واجب است.

استاندار سمنان گفت: باید در خصوص تبیین مضرات و آسیب های ابتلا به مصرف مواد مخدر و گرفتار شدن در دام اعتیاد، اقدامات جدی توسط تمامی اقشار جامعه صورت گیرد.

استاندار سمنان گفت: ما به دنبال این هستیم تا در کنار دستیابی به روستاهای بدون بیکار در سطح استان، جشن‌ پاکی را در حوزه اعتیاد و ابتلا به مصرف مواد مخدر، در سطح برخی از روستاهای استان برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha